Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Fodral

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 Fodral

Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden så men tyckte att detta passade någorlunda.

Hur är det Xbox 360 fodralen som säljs här, är dom lika fult gröna som på bilden eller är dom mer ljusgröna och lite transparenta som originalfodralen?

Skulle gärna uppskatta en bild på hur dom ser ut

Tacksam för svar.

Original inlägg av radialus Visa Inlägg
    Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden så men tyckte att detta passade någorlunda.

Hur är det Xbox 360 fodralen som säljs här, är dom lika fult gröna som på bilden eller är dom mer ljusgröna och lite transparenta som originalfodralen?

Skulle gärna uppskatta en bild på hur dom ser ut

Tacksam för svar.
    Tror de har både xbox 360 gröna och xbox gröna fodral på psx
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Dom ändå jag hittar är "DVD-fodral - Grön (5-pack)" och iaf på bilden så är dom inte xbox gröna

Comment

Original inlägg av radialus Visa Inlägg
        Dom ändå jag hittar är "DVD-fodral - Grön (5-pack)" och iaf på bilden så är dom inte xbox gröna
        åk in till psx och kolla
        Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

De ljusgröna som är mest lika 360-fodralen är slut just nu, men jag har beställt nya så i slutet av nästa vecka ungefär så finns det 100st 5-pack inne igen. Dom har väl ganska rätt färg men är inte transparanta på samma sätt som origina.

De mörkgröna är mer som gamla xboxfodral

Tror vi aldrig lade upp de ljusgröna / mörkgröna separat i webshoppen, men nu fick jag bara tag på de ljusgröna.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

över ett år sen senaste inlägg men testar ändå

nån som vet var man kan hitta gröna multi disc fodral dvs 2,3,4 disc , ja hittar dom ingenstans många andra färger finns men inte gröna

kör med single dvd's Amaray Grön DVD-Fodral från *******

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X