Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 mw2 limited edition

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
    Får väl skriva det här. Har spelet klart MW2. Så jäkla bra spel, om alla spel vore så här bra i handling så är det klart värt sina pengar vad det kostar!

Wow vilka eftertexter.
    Jag klarade det på 5 timmar tyckte det var väldigt enkelt. Men ska försöka mej på veteran nu
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
      Jag klarade det på 5 timmar tyckte det var väldigt enkelt. Men ska försöka mej på veteran nu
      xD själv dog man aldrig på veteran första gången

Comment

Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
        xD själv dog man aldrig på veteran första gången
        Ja men du är "pro" på COD spelen och HALO
        Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Verkar lite skumt.. Min kusin köpte en sån här box utan min vetskap.. han köpte den på releasedagen och fick den flashad 1 vecka senare av nån snubbe.. trodde alla dessa var utav dom nya liteonen som inte går att flasha?

Comment

Original inlägg av anderzxb Visa Inlägg
            Verkar lite skumt.. Min kusin köpte en sån här box utan min vetskap.. han köpte den på releasedagen och fick den flashad 1 vecka senare av nån snubbe.. trodde alla dessa var utav dom nya liteonen som inte går att flasha?
            Grattis då hade han väl tur
            Många nya boxar har nyare liteonläsare i sig som jag just idag lyckades flasha.

1.500 kr kommer den lösningen som innebär att man kapar lödbanor, byglar o herrejössesmoddar :d
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Ska eventuellt bryta upp hans box här snart och se vad det sitter för dvd i den.. han hade inte en aning verkade det som..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X