Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Får väl skriva det här. Har spelet klart MW2. Så jäkla bra spel, om alla spel vore så här bra i handling så är det klart värt sina pengar vad det kostar!
Wow vilka eftertexter.
Jag klarade det på 5 timmar tyckte det var väldigt enkelt. Men ska försöka mej på veteran nu
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die! ALLEWMODZ-CASE MODDING
Verkar lite skumt.. Min kusin köpte en sån här box utan min vetskap.. han köpte den på releasedagen och fick den flashad 1 vecka senare av nån snubbe.. trodde alla dessa var utav dom nya liteonen som inte går att flasha?
Verkar lite skumt.. Min kusin köpte en sån här box utan min vetskap.. han köpte den på releasedagen och fick den flashad 1 vecka senare av nån snubbe.. trodde alla dessa var utav dom nya liteonen som inte går att flasha?
Grattis då hade han väl tur
Många nya boxar har nyare liteonläsare i sig som jag just idag lyckades flasha.
1.500 kr kommer den lösningen som innebär att man kapar lödbanor, byglar o herrejössesmoddar :d
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Comment