Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Nu borde vi ju få ut fina originalfirmwares ur de äldre drivarna med, så vi kan göra mer kompletta återställningar till original.
    Ja det lär ju dyka upp tomma original FW på nätet vilken timma som helst. I första hand till 93 modellen så klart men så fort någon dumpat en original 73 och 83 så ser vi nog dem med.
    Även om jag iofs personligen inte tycker man ska lägga tillbaka original FW om sin Xbox går sönder och man skickar in den på reperation. Jag tycker man helt enkelt får ta den risken när man flashar att garantin verkligen är förbrukad.

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
      Ja det lär ju dyka upp tomma original FW på nätet vilken timma som helst. I första hand till 93 modellen så klart men så fort någon dumpat en original 73 och 83 så ser vi nog dem med.
      Även om jag iofs personligen inte tycker man ska lägga tillbaka original FW om sin Xbox går sönder och man skickar in den på reperation. Jag tycker man helt enkelt får ta den risken när man flashar att garantin verkligen är förbrukad.
      74850C har ju redan blvit dumpad, läs det som står

73 har jag hittils inte hittat någon iaf (antar att du menar 73850C, vilket fall som helst heter dom "första" 74850C vad jag vet...)
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        74850C har ju redan blvit dumpad, läs det som står

73 har jag hittils inte hittat någon iaf (antar att du menar 73850C, vilket fall som helst heter dom "första" 74850C vad jag vet...)
        Jaja 74 ska det va...
        Nu vet jag att 74 redan har blivit dumpad och de andra med men jag ser inga tomma original firmwares på vanliga nerladdningsställerna än. Och det var mer det jag hänvisa till. Det är ju inte svårare att dumpa en 74 än en 93. Man gör exakt likadant på alla modellerna då de har exakt samma chip, bara olika firmwares.

Comment

Hej igen, undrar om det blir någon skillnad med det nya ixtreme LT jämt emot 1.6 om jag inte ska spela live. Antar att det inte heller blir live säkert efter ett tag. Eller är det andra saker gjorda också?

Beställde nämligen ett Xbox elite från er i går och då känns det lite surt med 1.6 om det nya Lite Touch kommer ganska snart.

Comment

1.6 kan INTE spela vad somhelst (såvida man inte använder Activate.iso), LT kommer starta vad du än sätter i läsaren
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X