Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mx vs atv reflex

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mx vs atv reflex

Eftersom detta spel har släpp feb 2010, finns chans till ny wave på den då eller?

Nån som testat?

möjligheterna finns, men dom är mindre troliga och hur i h-vete tycker du vi ska testa det 2-3 månader innan spelet kommit?! eller tänkte du på ngn demo (om det nu finns någon ännu?)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Spelet har redan kommit ut för nedladdning.

EDIT: Det är Wave 4.
      Last edited by Ric; 2009-11-30, 18:07.
      Alla heter Glenn i Göteborg!

Comment

Original inlägg av Ric Visa Inlägg
        Spelet har redan kommit ut för nedladdning.
        Då tycker jag att vi som inte redan är bannade spelar detta och går Live så har dom fångat resten av oss

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          möjligheterna finns, men dom är mindre troliga och hur i h-vete tycker du vi ska testa det 2-3 månader innan spelet kommit?! eller tänkte du på ngn demo (om det nu finns någon ännu?)
          Hey hey. No need to get upset... Eftersom det redan är ute så kanske nån hade testat tänkte jag.

Comment

Original inlägg av Henkad Visa Inlägg
            Då tycker jag att vi som inte redan är bannade spelar detta och går Live så har dom fångat resten av oss
            Japp, eller stoppar in det i sin redan bannade konsoll.

Comment

Original inlägg av Arasul Visa Inlägg
              Japp, eller stoppar in det i sin redan bannade konsoll.
              också ett sätt men M$ har inbyggda spioner i alla hus så dom ser om man använder det i en bannad box å då slår dom till att banna allt i ditt hem, kyl, frys, tv, t.o.m. din hund.

Comment

Original inlägg av Henkad Visa Inlägg
                också ett sätt men M$ har inbyggda spioner i alla hus så dom ser om man använder det i en bannad box å då slår dom till att banna allt i ditt hem, kyl, frys, tv, t.o.m. din hund.
                LOL!

Comment

Original inlägg av Arasul Visa Inlägg
                  Hey hey. No need to get upset... Eftersom det redan är ute så kanske nån hade testat tänkte jag.
                  sorry, jag visste inte om att det fanns ute på nätet ännu...
                  Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

MX vs. ATV Reflex Xbox 360
                    Release Date: December 1, 2009 @ IGN.com

Har spelat det. Bättre känsla än Untamed faktiskt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X