Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tjafs / Benzema tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Men att du ens är tvungen att kommentera mina inlägg ? Låt mig fråga saker , det angår inte dig. Är du irriterad ? Har du sovit på fel sida ?

det angår mig i högsta grad när du skriver i tråden och frågar saker, när du vill ha svar när du inte förstår, men svaren passar dig aldrig. varför kommenterar du aldrig mina inlägg utan kastar bara bajs hela tiden?

tex inlägget du om vad som händer fw LT.. varför tjafsa om det i fler inlägg, det står det inte kommer nu, kanske aldrig! varför tjata om det?!

Comment

Benzema nu får du fan ta och växa upp. Mer omoget beteende har jag inte sätt på länge.

Den som lever får se med fw:et!

Comment

Original inlägg av johnte Visa Inlägg
        Benzema nu får du fan ta och växa upp. Mer omoget beteende har jag inte sätt på länge.

Den som lever får se med fw:et!
        Vad gjorde jag ? Det var han som attackera mig . Jag sa att han skulle skriva i min gamla tråd

Comment

INT21 - skärp dig nu, låt bli onödiga personliga påhopp.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X