Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

svarta borders på skärmen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    Anser man något annat borde man nog uppsöka en optiker
    haha ska jag ta åt mig av den kommentaren?

jag tyckte de blev lite sämre men de kan kanske bero på att jag inte är van vid att köra me den upplösningen.
    kan också bero på min skärm. men som sagt, de är bara jag tyckte funkade bäst.

ps: jag har glasögon o har typ precis fått dem
    sigpic

Comment

Original inlägg av mrflim Visa Inlägg
      haha ska jag ta åt mig av den kommentaren?

jag tyckte de blev lite sämre men de kan kanske bero på att jag inte är van vid att köra me den upplösningen.
      kan också bero på min skärm. men som sagt, de är bara jag tyckte funkade bäst.

ps: jag har glasögon o har typ precis fått dem
      haha oj lät lite hårt kanske.. Var inte menat så iaf.. Men jag ser en markant skillnad. Kör jag på 1280x1024 så blir bilden grynigare + att bilden blir utdragen. Alla gubbar är avlånga osv.. hehe

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
        haha oj lät lite hårt kanske.. Var inte menat så iaf.. Men jag ser en markant skillnad. Kör jag på 1280x1024 så blir bilden grynigare + att bilden blir utdragen. Alla gubbar är avlånga osv.. hehe
        hehe förstod att de va ett skämt, no hard feelings
        ok där ser man, inget jag har märkt av.
        vad kör ni andra me för upplösning? hur blir de för er när ni ändrar mellan typ 1280x1024 o 1680x1050 elr nån annan upplösning? va tycker ni funkar bäst?
        sigpic

Comment

Det beror ju helt på skärmen och panelens native upplösning samt förmåga att skala om. Jag kör 1680x1050 på min DELL 2209WA och det funkar fint.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X