Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hitatchi v79 brickad ell ej ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hitatchi v79 brickad ell ej ?

Tja..

Skulle dumpa min key i JF men sen blev det fail i processen. Xboxen va flashad innan men har sparat keyn som va på den innan ja skulle flasha. Är den brickad nu ell ? Nån som har en dvd att sälja eller vad ska ja göra ?

/jim

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=971&xSec=93
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

okej.. lätt att byta ? och blir dvdn som orginal efter bytet sen då ?

/j

Comment

Inte så svårt att byta, men har du problem med flashningen kanske du skall beställa en komplett drive flashad å klar, går att ordna om du maila dina urlästa filer.

Comment

jo det vore nog bäst så.. otur att det kommer massa helg dagar å så nu bara kommer ta säkert upp till 2v då. Ingen som har någon drive att sälja i närheten av skaraborg ??

/j

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X