Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flytta hd mellan xboxar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flytta hd mellan xboxar

Har nu skaffat mig en ny xbox arcade och körde en recover gamertag, det gick bra så nu är alla achievements tillbaka och live kontot är igång.
    Testade flytta över hd'n från min box som är flaggad för ban till den nya men då står det att alla profiler är corrupta, innebär det att den redan vet om att den är bannad eller måste man gör nåt annat när man flyttar över en hd från en box till en annan?

/jonas

Radera o recovera så ska "corrupten" försvinna..

Comment

Original inlägg av jonas_p Visa Inlägg
      Har nu skaffat mig en ny xbox arcade och körde en recover gamertag, det gick bra så nu är alla achievements tillbaka och live kontot är igång.
      Testade flytta över hd'n från min box som är flaggad för ban till den nya men då står det att alla profiler är corrupta, innebär det att den redan vet om att den är bannad eller måste man gör nåt annat när man flyttar över en hd från en box till en annan?

/jonas
      dom där symtomen kan dyka upp om man byter från NON-HDMI till en HDMI, allra helst fram och tillbaka mellan Arcade och annat...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack för svaren, än så länge är det bara COD som spelas på online boxen, får väl se hur länge det inbyggda minnet räcker.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X