Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites 2010 tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Har 2 invites till BitGamer så hojta till om ni vill ha ... Och gör det snabbt före Userlimit är nådd igen och det är stängt ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Begga: kan gärna ta en invite till bitgamer! Har letat länge...

Comment

• Har nya invites till BitGamer om nån är sugen ... Kan ta nåt i gengäld men det är inte så viktigt ...
        Slut invites för denna gång ... Hojtar till när jag får fler
        Last edited by Begga; 2011-02-28, 20:23.
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Invites

Hej söker invite till bit gamer eller liknande har en tti invite att erbjuda
          Mvh Henrik h.ljung@telia.com

Comment

• Får nog nya invites vid månads skiftet så titta in här då ... Först till kvarn får först mala

Comment

• Hejsan! Skulle vilja ha en invite till tti

Har bra uppkoppling samt en ratio på 9.*** (torrentday)

mitt konto: http://www.torrentday.com/userdetails.php?id=172752

Har tyvär inget att byta med men en invite skulle värkligen uppskattas

Comment

• Någon som har en invite till en "bra tracker" för ps3 spel?
                Skicka gärna den då till:
                ghozt23@hotmail.com

Tackar på förhand

Comment

• jag söker med en bra spel site
                  Mvh Wikings1

Comment

• Har en TTI invite över och jag söker en invite till bitgammer eller mp3scene
                    h.ljung@telia.com

Comment

• Har en invite till BitGamer ... Försten som PM:ar får den ... Slut Invites
                      Last edited by Begga; 2011-03-14, 20:05.

Comment

• Har 2 st Hd-space invites.
                        Byter mot förslag. Pm:a

Comment

• Vore mycket tacksam för en invite till någon site som seedar mycket 360 spel, även äldre spel. BlackCats, TorrenLeech, (något annat förslag?) eller liknande.

Sitter på en 100/100 Mbit lina och har över 100 Xbox 360 spel att ladda upp. I tillägg så är min dator igång i stort sett konstant, så en hyfsad uptime kan nog förväntas också.

Comment

• Jag tar gärna en invite till BitGamer om någon har. Kan erbjuda invite till Torrentleech i gengäld.

Comment

• Jag besitter för tillfället en invite till TTI och är intresserad utav en invite till Torrentleech. Finns det någon ute på forumet som är ute efter en byteshandel månntro?

Comment

• Har en invite till BitGamer ... Försten som PM:ar får den ... Slut invites för denna gång
                                Last edited by Begga; 2011-03-31, 21:34.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X