Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tversity

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tversity

Tänkte jag skulle börja greja lite med Tversity här hemma... skulle streama en xvid film men xboxen frågade efter en update genom xbox live... Eftersom jag inte är så sugen på att koppla upp boxen till xboxlive så undrar jag om man kan dra hem updaten på en usb-sticka och installera? Och isånnafall var får man tag i updaten?

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=38098 samma fenomen som detta, fast lite annorlunda... men samma svar
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Okok... nu har jag iofs aldrig varit ute på xbox live så om jag kopplar upp den och drar hem uppdatering lär jag bli flaggad... men om jag inte kopplar upp den mot live igen så lär jag ju undvika ban eller? Eller om jag återställer till originalfw först kanske?

Comment

det är inte säkert att din box blir mer livesäker bara för att du återställer till original firmware... du undviker att bli bannad genom att inte gå live någonsin...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Vilket dilemma

Comment

Det är inte så att man blir flaggad först och bannad sen?

Comment

Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg
              Det är inte så att man blir flaggad först och bannad sen?
              vissa blir flaggad, vissa blir bannade direkt...
              Google is your friend!

Comment

En avslutande fråga... när man väl har updaten... behöver man då fortfarande ha en uppkoppling mot live för att kunna streama? Det låter osannolikt men lika bra och fråga =o)

Comment

tidigare har det inte varit ett måste, men numera vet jag inte hur det ligger till med det där, har hört att man måste vara ansluten till live, men inget jag kan verifiera då jag inte har en livesäker 360 längre och inte heller updaten på den 360'n jag hade ansluten till live förut...
                  Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X