Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xecuter LT Switch ? Enhanced Version

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Tjollergrej säger jag bara ... Förstår inte att tråden blivit så lång när det egentligen inte finns nåt att säga om grejen förutom att den är värdelös
    det är just det vi diskuterar, hur värdelös den är och alla dess negativa sidor
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag kan ärligt räcka upp handen och säga att jag inte kommer köpa någon. Min egen gjorda switch känns i sammanhanget helt överlägsen. Men om den i framtiden går sönder så............kommer jag bygga en ny...

Comment

det känns lite som att den är rätt jobbig i vilket fall som helst, när man kör dom metoderna som finns ute nu flippar man ju switchen fram och tillbaka, borde man inte behöva göra samma sak även här? hur f*n ska man göra det om switchen sitter på undersidan där man inte kommer åt skiten?
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

För övrigt är den övre bilden egentligen fel. Det står "R/W Mode". När man skriver ska man ju ha switchen i Normal läge igen.

Comment

Vem i sverige har tagit in dessa...
            Jag vill ha en trave
            (IXtreme LT går inte att göra iXtreme Dump från)

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
              (IXtreme LT går inte att göra iXtreme Dump från)
              ???

Comment

Testade det också.
                Funkar ej med JF.
                Antar det kommer en uppdatering på det.
                Proben funkar heller inte när man har flashat LT.

Greetz

Comment

Jaha .. ni menar på t.ex. 7xxx?

Comment

Original inlägg av POi2 Visa Inlägg
                    Jaha .. ni menar på t.ex. 7xxx?
                    De menar väl att man inte kan klicka på "dump from ixtreme" i jungleflasher på ngn som helst drive som har ixtreme LT fw.. ?

Dvs att om du inte har backup på den så måste du dumpa om den the old fashioned way?

Comment

Original inlägg av S2Andreas Visa Inlägg
                      De menar väl att man inte kan klicka på "dump from ixtreme" i jungleflasher på ngn som helst drive som har ixtreme LT fw.. ?

Dvs att om du inte har backup på den så måste du dumpa om den the old fashioned way?
                      Jaha ... hehe ... har aldrig använt den funktionen. Finns väl en anledning till att man har tagit bort funktionen från LT.

Comment

Hmm det där var ju ren ondska, alltså blir det snordyrt för kunder som vill få nästa uppdatering och man måste börja skrapa banor och löda även på äldre dvd.
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ser så ut nu, men då kanske man får nytta av den värdelösa saken.. lol

Greetz

Comment

Ähh tänkte för fort och då blev det fel.

Ser man bara till att spara alla filer från första gången man flashar iXtreme LT så behöver man ju inte läsa ur allt igen. Flasha kan man ju göra utan en massa meck bara man har dvdkey och enquiry. Eller tänker jag fortfarande fel...
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Risken för att flasha in fel nyckel gör att det alternativet går bort, iaf för mig.

Comment

Original inlägg av POi2 Visa Inlägg
                                Risken för att flasha in fel nyckel gör att det alternativet går bort, iaf för mig.
                                Varje DVD läsare har ju ett unikt serienummer på skalet, sparar man nycklar i kataloger med dessa som namn så kan man inte ta fel om man inte heter prakti"Klant" i mellan namn.
                                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X