Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köra utan active iso skiva

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Köra utan active iso skiva

Om man lägger över några spel som man bränt till hdd'n på 360:n, kan man då köra utan active iso skiva då? Någon som testat det?
    // Greim

Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

du måste väl fortfarande köra skivan även om spelet ligger på hdd?

Edit: med nya nonstealth fw kan du väl köra vad som helst ändå..

Comment

Som Stonerman säger... du behöver ändå skivan även om du kör från hårddisken.

Comment

Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg
        Som Stonerman säger... du behöver ändå skivan även om du kör från hårddisken.
        Okej, då vet jag det. Jag kör med 1.6 nu men väntar till LT kommer så jag backar på att flasha om till nonstealth nu...Får la köra på active skivan ett tag till då.

En annan fråga. Nu har jag inte kollat alls *lat* men vars är det man går under dashboorden om man vill coppa en skiva till hdd'n?
        Tack!
        Last edited by Greim; 2010-01-13, 01:03.
        // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

tror bestämt att man trycker på "Y"

Comment

Original inlägg av Greim Visa Inlägg
            Okej, då vet jag det. Jag kör med 1.6 nu men väntar till LT kommer så jag backar på att flasha om till nonstealth nu...Får la köra på active skivan ett tag till då.

En annan fråga. Nu har jag inte kollat alls *lat* men vars är det man går under dashboorden om man vill coppa en skiva till hdd'n?
            Tack!
            man väntar tills skivan laddat i dashboarden och går in på "Game information" (Y på handkontrollen, den gula...) och väljer "Install to HDD" där...

ELLER

så går du in på game library och väljer "Install to HDD" där...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Vilket program skulle man använda om man vill ändra Waven på spelen?

Comment

360 Waves Patcher

Comment

man skall inte ändra massa waves, det är som att tanka en bensinbil med e85 + rapsolja...
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                    man skall inte ändra massa waves, det är som att tanka en bensinbil med e85 + rapsolja...
                    Haha du har alltid så sköööna jämförelser
                    // Greim

Solus lupus - Ensam varg

Comment

men klarar ju inte köra högre än wave 3 på min box, skall man köra med active iso skivan istället? Varför skall man inte ändra waves förresten?

Comment

Original inlägg av reddie Visa Inlägg
                        men klarar ju inte köra högre än wave 3 på min box, skall man köra med active iso skivan istället? Varför skall man inte ändra waves förresten?
                        att ändra waves betyder att du tar bort uppdateringen, vilket "förstör" spel skivan om du vill lira spel högre än Wave 3 kan du lika gärna uppdatera till 1.6 Nostealth
                        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av reddie Visa Inlägg

Har du 1.6 på din maskin även den utan no stealth kör du aktiveringsskivan o sen kör du på.

Att fulpatcha spel är fan ingen höjdare om man uppgraderar till en vettig mjukvara som gör säkerhetskontroller, de fulpatchade fungerar nämligen inte då.
                          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X