Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lägga in DLC på 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lägga in DLC på 360

Hej. Vet inte om det här redan har tagits upp någon gång förut, men hittade inget om det så gjorde en ny tråd.

Jag har ett Xbox 360 Arcade, det är flashat, så jag vill inte gå in på Live med det, men jag vill ha in DLC på det, har hittat DLC'n (torrents) och undrar om det går att lägga in på boxen på något sätt? Eller måste man ha Elite för att det ska gå?

Provar att posta detta här istället då det inte ville funka i Faq, ursäkta om det är fel ställe

Du måste ha en xbox med JTAG hacket för att det ska funka. Ska väl finnas vissa DLC funkar utan men till största delen av DLC releaserna behöver du nog JTAG. Det spelar ingen roll om du har en arcade eller elite. Det som spelar roll är vilken version du har av din dashboard har jag för mig. Man måste ha en rätt gammal version för att man ska kunna göra JTAG på sin maskin.

Comment

Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg
      Du måste ha en xbox med JTAG hacket för att det ska funka. Ska väl finnas vissa DLC funkar utan men till största delen av DLC releaserna behöver du nog JTAG. Det spelar ingen roll om du har en arcade eller elite. Det som spelar roll är vilken version du har av din dashboard har jag för mig. Man måste ha en rätt gammal version för att man ska kunna göra JTAG på sin maskin.
      för att kunna köra JTAG måste maskinen i fråga vara tillverkad innan juni 2009, och ha en dashboard under 2.0.7371.0 (har din Xbox den dashboarden som består av massa blad behöver du inte äns kolla vad det är för version, för dom är garanterat under 2.0.7371.0
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ursäkta de dumma frågorna..Men vad är en dashboard?

Comment

Original inlägg av blahblah Visa Inlägg
          Ursäkta de dumma frågorna..Men vad är en dashboard?
          Operativsystemet i ditt Xbox 360. Alla menyer och så.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X