Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

blaster ck3?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

den kan mycket väl stämma, däremot fattas VIA chipsetsen
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

stog längre ner om via chipsen orkade inte kopiera de.

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        det kan fungera med din interna, men det är inte någon garanti, du behöver INTE ha probe för att få ut nyckeln från en redan flashad Liteon, du kör då med "Dummy from iXtreme" i Jungleflasher samtidigt som du har ejectat trayen halvvägs ut...
        Glöm inte att efter du uppgraderat till "iXtreme LT" så går det INTE att köra vare sig "dummy from iXtreme" eller med någon probe. Så se till att SPARA filerna du läser ut innan du flashar med iXtreme LT för har du inte kvar dessa nästa gång du vill flasha dvdläsaren så krävs det en hel del operationer på dvdläsarens kretskort innan den släpper ifrån sig sina nycklar osv (man läser ur hela firmwaren med den metoden)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok jo förstog att de va nå sånt har då beställt ett sånt xecuter kit åså probe så då borde de ju funka

Comment

Original inlägg av arcticjocke Visa Inlägg
            ok jo förstog att de va nå sånt har då beställt ett sånt xecuter kit åså probe så då borde de ju funka
            Proben behöver du som sagt inte då dvdläsaren redan är flashad.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok. få fixa de dära i helgen om jag har tid

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X