Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

CK3-CP CK3 Control Panel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• CK3-CP CK3 Control Panel

5 1/4″ PC Bay Complete Control Panel for all Xbox 360 Connectivity Functionality and more !
    Custom LCD Support
    Newly designed CK3 Fully Integrated
    External SATA Port
    2 x USB 2.0 Ports
    Compatible with ALL Xbox 360 DVD Drives
    Hardware Mode-B For Hitachi Drives
    Hardware Eject For All Drives
    4 x Programmable Directional Keypad
    Programmable LCD Output
    Programmable 2 x LED Interface
    100% Smartie LCD Driver Support (More Info & features: http://lcdsmartie.sourceforge.net )
    Power Switch For DVD Vendor Mode
    Includes SATA Cable
    More features and 3rd party software support to be announced soon.

Skulle vara soft att äga en sån.undrar om ni kan få in sånna

Såg den här för 2 dagar sedan och måste säga att jag är rätt intresserad av den här med.

Comment

Den såg riktigt nice ut... helt klart intressant.

Comment

Det mesta från xecuter brukar hamna i webshoppen strax efter officiell release :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hur mycket kommer priset att vara hos psxcare

Comment

Jag tycker det är lite förvånande att det inte följer med något typ av Probe för utläsning av LiteOn's. Men efter det finns två USB portar så kanske det är meningen att det ska dyka upp något ny Probe som kör över USB istället. Eller vad tror ni andra?

Eller är det så att Probe redan kör över USB? Jag är lite dåligt insatt då jag kör med Xtractor 360 Pro plus Spear.

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
              Jag tycker det är lite förvånande att det inte följer med något typ av Probe för utläsning av LiteOn's. Men efter det finns två USB portar så kanske det är meningen att det ska dyka upp något ny Probe som kör över USB istället. Eller vad tror ni andra?

Eller är det så att Probe redan kör över USB? Jag är lite dåligt insatt då jag kör med Xtractor 360 Pro plus Spear.
              det är så att du kan koppla in Proben i ström uttaget för DVD-Rom'en det vill säga där du kopplar in 360 ström kabeln sätter du i probe
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                det är så att du kan koppla in Proben i ström uttaget för DVD-Rom'en det vill säga där du kopplar in 360 ström kabeln sätter du i probe
                Aha gör man så, I see. Inte riktigt lika smidig lösning som hos Xtractor förstås där man alltid kan ha den inkopplad direkt till utläsningskortet. Men jag antar att det funkar precis lika bra.

Men den här lösning ser ju jäkligt proffsig ut det måste medges. Hoppas bara inte den blir tokdyr.

Comment

Original inlägg av konya Visa Inlägg
                  hur mycket kommer priset att vara hos psxcare
                  Svårt att sätta pris på något vi inte fått in :d
                  Man måste ju räkna på Tull, Moms, Valuta o Vinst/Servicemarginal. *skratt*

<ironi>
                  Men säg 2500:- o blir det billigare så är ju det en bonus
                  </ironi>
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                    Svårt att sätta pris på något vi inte fått in :d
                    Man måste ju räkna på Tull, Moms, Valuta o Vinst/Servicemarginal. *skratt*

<ironi>
                    Men säg 2500:- o blir det billigare så är ju det en bonus
                    </ironi>
                    Men vadå kan ni inte lägga er på minusmarginal bara för att vara snälla?

Comment

Produkten ser ut att kosta runt 5-800:-
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
                        Aha gör man så, I see. Inte riktigt lika smidig lösning som hos Xtractor förstås där man alltid kan ha den inkopplad direkt till utläsningskortet. Men jag antar att det funkar precis lika bra.

Men den här lösning ser ju jäkligt proffsig ut det måste medges. Hoppas bara inte den blir tokdyr.
                        du kan alltid ha Proben inkopplad här också... bara det att den lär hänga ivägen... om du tittat på en Probe så vet du att det är en Power kabel med extra kabel till Proben... det är en bra mycket bättre lösning än Maximus lösning, då man lätt kan sätta Maximus Spear åt fel håll... CK3 probe kan du inte sätta fel, det är helt omöjligt...
                        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

hej undra bara om psxcare har fått hem denhär så man kan köpa

Comment

Vi har inte sett den hos våra leverantörer men lev med tryggheten att när vi får in den kommer vi antingen skriva om den i forumet eller så hittar du den här: http://www.psxcare.com/section.php?xSec=89&xPage=1
                            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X