Hej! Undrar om det går att "installera" brända spel på hårddisken så att laddtiderna och ljudnivån minskar eller finns det någon risk för ban om man gör detta (kör med ixtreme lt) ?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
"installera" brända spel på hårddisken
Collapse
X
-
det är lika stor risk att installera ett spel på hårddisken och köra därifrån som det är att köra med skivan...Original inlägg av rilo84 Visa InläggHej! Undrar om det går att "installera" brända spel på hårddisken så att laddtiderna och ljudnivån minskar eller finns det någon risk för ban om man gör detta (kör med ixtreme lt) ?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
du sätter i skivan, hoppar ut i dashboarden om den vill startas automatiskt, hoppar upp till "My Xbox", vänta tills det dyker upp information om vad som händer om du trycker på den gula knappen (Y) tryck sedan på den och hoppa ner till "Install to HDD" följ sedan instruktionerna på skärmen
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

Comment