Okej. Inte för o va oförskämd, men det kanske är läge att skriva det på sidan där ni har "Flashning av lös DVD-läsare", att det inte är 100% säkert att det fungerar eftersom det inte är möjligt att testa.
Men som sagt, alla gör misstag. Bara grymt besviken =/ tack ändå.
Men ni måste ju kunna återbetala kunden på nåt sätt om ni gör misstag? T.ex att ni bjuder på en flashning till.
Kan tillägga att när jag mailade er innan jag skickade in läsarna och frågade om det räckte med att endast skicka in läsarna, så fick jag svaret att det gick utmärkt med endast de två dvd-enheterna. Känns lite konstigt i efterhand att få svaret att det i regel hade varit bättre att skicka in hela konsolen. Jag menar, ni kan ju nämna riskerna, alla tar ju inte det för givet. Och varför nämner ni inget om garantin? Har ni överhuvudtaget nån "printad på eran sida?
Men som sagt, alla gör misstag. Bara grymt besviken =/ tack ändå.
Men ni måste ju kunna återbetala kunden på nåt sätt om ni gör misstag? T.ex att ni bjuder på en flashning till.
Kan tillägga att när jag mailade er innan jag skickade in läsarna och frågade om det räckte med att endast skicka in läsarna, så fick jag svaret att det gick utmärkt med endast de två dvd-enheterna. Känns lite konstigt i efterhand att få svaret att det i regel hade varit bättre att skicka in hela konsolen. Jag menar, ni kan ju nämna riskerna, alla tar ju inte det för givet. Och varför nämner ni inget om garantin? Har ni överhuvudtaget nån "printad på eran sida?

utöver det: ja, skicka HELA konsollen, gärna med båda drivarna så att vi ev. kan få fram rätt nycklar, vi sparar backups baserat på serienummret på maskinen vi arbetat med (DVD enheten) så vi behöver antingen ha hela enheten eller åtminstone serienummret på den för att hitta rätt nyckel om den ligger där den borde ligga...
) och Spoofade/Flashade o bad vår logistik packa o skicka 
Comment