Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ixtreme Lite Touch v1.1 är nu här

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ixtreme Lite Touch v1.1 är nu här

JungleFlasher v0.1.73b(108)

LiteOn_iXtreme_LT_v1.1

Benq_iXtreme_LT_v1.1

Vad är det för skillnad på benq Lt 1.0 och 1.1

Peter

Comment

de undrar ja med, va är de för skillnad överhuvudtaget? nån mening me att uppdatera?
      sigpic

Comment

This new version of iXtreme Lite Touch Firmware for Benq & LiteOn bring?s media compatibility updates and, iXtreme LT 1.0 apparently also has a detectable flaw, MS currently aren?t checking for. C4Eva & TeamJungle discovered the bug before MS, and Patched it. You are advised to update now, before they do start checking. (Thanks Peggle)
        ja det är bra att uppdatera... om man vill vara säker på live

*edit:*

läs på http://www.xboxscene.com/ för mer info om firmwaren...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Vissa liteon Drivar har haft problem med vissa skivor..
          Benq versionen har nån säkerhets bugg..

så har du inga problem med din liteon så behöver du inte uppgradera...

har du flashat din Benq med LT istället för non-stealth behöver du heller inte uppgradera.. använder du den däremot på Xbox LIVE! bör du uppgradera omgående

Comment

Vad jag hört efter jag vart sjuk så har även LT en bugg som gjort dem detektbara...
            Kan vart någon som "Trollat" dock

Kommer man in å frågar tjejerna om det hänt något nytt sedan man varit sjuk så säger de "NEJ" men frågar man teknikerna så har det hänt massor o dessutom säljer vi DS XL enheter med hux flux o fått in massor med J-Tag hackbara konsoler... så visst har det hänt massor
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
              Vad jag hört efter jag vart sjuk så har även LT en bugg som gjort dem detektbara...
              Kan vart någon som "Trollat" dock

Kommer man in å frågar tjejerna om det hänt något nytt sedan man varit sjuk så säger de "NEJ" men frågar man teknikerna så har det hänt massor o dessutom säljer vi DS XL enheter med hux flux o fått in massor med J-Tag hackbara konsoler... så visst har det hänt massor
              Har ni lyckats köpa in nya J-Tag hackbara konsoler? Var sjutton hitta ni dem? haha

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                Man får passa sig så man inte blir sjuk
                Bara LT för Benq som buggen finns .. Dom kollar dock inte efter det nu

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
                  Man får passa sig så man inte blir sjuk
                  Bara LT för Benq som buggen finns .. Dom kollar dock inte efter det nu

Jo Elakartade Luftvägsinfektioner som kureras med morfindricka o antibiotika, inte 100% frisk men smittar inte så jag sitter på jobbet o moddar brallorna av mig o skriver här.
                  Klarar inte av att vara hemma mer än 3.dagar i sträck...

Sweet. Jag fick för mig att LT också var "Detektbar" om ms hunnit före
                  Sikken tur att man inte uppgraderat sin 360 med BENQ i sedan novemberbanningsvågen *ler*
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
                    Har ni lyckats köpa in nya J-Tag hackbara konsoler? Var sjutton hitta ni dem? haha
                    man får titta nogrant i butikerna, det finns buitker som säljer lite äldre konsoller fortfarande, mer än så kan vi inte säga, bland annat pga folk tömmer lagrena, även vi tömmer lager på gamla konsoller men håll lite utkik efter gamla konsoller är det tipset jag kan ge dig
                    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Tycker ni jag ska uppdatera från 1.0 till 1.1 på min lite-on (74850), eller måste jag kapa och löda då?

Comment

Original inlägg av Tooony Visa Inlägg
                        Tycker ni jag ska uppdatera från 1.0 till 1.1 på min lite-on (74850), eller måste jag kapa och löda då?
                        har du nyckeln kvar på datorn? i så fall behöver du inte kapa/löda... om du inter har nyckeln på datorn måste du kapa/löda för att få ut den, men om du vill ha det senaste så uppdatera
                        Google is your friend!

Comment

Ja jag har den på datorn, men vad är det för skillnad? Fattade inte riktigt det som stog..

Comment

Original inlägg av Tooony Visa Inlägg
                            Ja jag har den på datorn, men vad är det för skillnad? Fattade inte riktigt det som stog..
                            det är väldigt svårt faktiskt, det vi vet är egentligen att den ena LT var det en säkerhets bugg i (1.0) och den andra är det bara stöd för mer media, dom flesta verkar säga att BenQ LT'n var den med buggen i, men det är svårt att säga vad som egentligen gäller eftersom man hört olika från olika håll...
                            Google is your friend!

Comment

Okej, men ska jag vänta ett tag eller ska jag uppdatera?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X