ska man uppdatera eller ej? har en flashad xbox med LT 1.1 .
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny uppdatering = Ban?
Collapse
X
-
Tar man bort resistorn får man E80Original inlägg av Pendragon Visa InläggKör man in den officiella uppdateringen ryker J-Tag bakdörrarna så se till att löda bort rätt resistor.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
om du redan har 8xxx dashboard på din konsoll finns det ingen mening med att inte uppdatera...Original inlägg av konya Visa Inläggska man uppdatera eller ej? har en flashad xbox med LT 1.1 .
har du en dashboard under 2.0.7371.0 samt en maskin tillverkad innan 2009-06-15 (finns vissa undantag dagarna runt det här datumet, så ligger du på gränsen kan det fortfarande fungera om du har tur!!) då bör du INTE uppdatera, då bör du istället JTAG-Hacka din konsoll, detta innebär dock som Pendragon skrev tidigare, Ban inom 24 timmar
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Samma för mig och jag kör med en hitachi 1.51 och har gjort sen november-09Original inlägg av feifam Visa InläggTill er oroliga så har jag med en ny XBOX flashad med LT och har uppdaterad den senaste version. Jag lever fortfarande och det är ca 1 vecka sen jag uppdaterade.
- Citat
- Flag
Comment
-
du är ute på väldigt tunn isOriginal inlägg av Obbe Visa InläggSamma för mig och jag kör med en hitachi 1.51 och har gjort sen november-09
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
jag tror att det är lika farligt som LT då vid banvågen kommer de se båda så:P Se till att bara ha Splitvid och ssv2 på spelen såOriginal inlägg av Swizzy Visa Inläggdu är ute på väldigt tunn is
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
Jo jag har förstått deOriginal inlägg av Swizzy Visa Inläggdu är ute på väldigt tunn is
Jag kör så länge jag kan och hoppas på det bästa
- Citat
- Flag
Comment
-
LT sägs vara säker, iXtreme 1.51 är definitivt INTE livesäkerOriginal inlägg av allewii Visa Inläggjag tror att det är lika farligt som LT då vid banvågen kommer de se båda så:P Se till att bara ha Splitvid och ssv2 på spelen så
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Inget är säkert
Hoppa Bungyjump, skyddad sex, åka bil/buss/flyg/båt, äta mat, dricka alkohol, röka, sova, gå i skogen en mörk kväll eller 360 flashningar/skitgamlaosopigaChipp
Livet är en chansning o det blir vad man gör det till./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment