Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Nätdel, trasig!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Inte bara du som kan få skador, tänk på brandrisk etc. inte en försäkring i hela världen skulle täcka skador vare sig på dig eller hus eller nått annat om det framkommit hur skadorna uppstod. det är förbjudet att handskas med el om man inte vet vad man sysslar med.

Comment

Original inlägg av labbz0re Visa Inlägg
      HAHA jag vet! men nu kan jag lira och den dör inte! tror du jag klarar mig utan xbox i 3 veckor? hehe
      ja, det gör du... om du vill ha det gratis... annars får du ta o köpa dig en PSU av oss t.ex, det är billigare/smartare om det skulle hända något när du håller på sådär... om du har otur och något händer med PSU'n, ja... då kan själva Xboxen ta skada också!! då är du utan xbox ganska mycket längre
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

!

mmh det är sant! men lämnar inte rummet med xboxen på, om jag inte bara typ går på toa då! och drar ut sladden från väggen när jag inte använder den!

Comment

Var det jobbigt att låta bli o skruva upp nätdelen o gå med den till affären där du köpte maskinen eller ?
          Last edited by Pendragon; 2010-05-03, 17:16.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av labbz0re Visa Inlägg
            mmh det är sant! men lämnar inte rummet med xboxen på, om jag inte bara typ går på toa då! och drar ut sladden från väggen när jag inte använder den!
            lika farligt ändå, strömmen försvinner inte från en PSU bara för att du kopplar ur strömmen... och risken är faktiskt större att något går fel när du är där än när ingen är där... även om det inte låter så logiskt så är det faktiskt så, eftersom du rör på dig mer när du är i rummet, och du kan råka slå ner ngt av misstag... eller så...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ja jag hoppas han städar sitt eget rum själv o inte låter mamma göra det, han kommer då förmodligen vara tvungen att skaffa en ny om hon går på TV-apparaten med en fuktig trasa o sen råkar komma åt nätdelen som hon inte ser bakom.

På YouTube såg jag en video när en idiot kastade ned sin 360 nätdel i en hink med vaten o vilken explosion det blev... så tänk på miljön hemma.
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

!

jag gick till affären, men hade inget kvitto men det var ändå lungt för dom kunde se vilket bank kort som köpte vad, men hade tydligen handlat med kontanter så det gick inte, får en ny adapter om 8 arbetsdagar :P och jag städar mitt rum själv =D hehe

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X