Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xbox 360 slim

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

It looks like Hackers have already started to think about how to 'hack' the new 360 Slim. So far a Philips drive has been identified as the DVD drive of choice for the new 360 Slim and numerous folks including 'Team Jungle' and 'C4E' are taking a look at it.

More from http://team-xecuter.com/

The new Xbox 360 ?Slim? DVD Drive is a Philips DG-16D4S FW VER: 9504
    Team Xecuter have acquired a number of consoles and are sharing them with Team Jungle and C4E for further analysis.

Comment

Den har dessutom bättre moderkorts design vilket gör att den inte ska drabbas av RROD lika lätt...

den är inte speciellt seg... det är samma som tidigare

och man ska ABSOLUT ALDRIG röra på maskinen när skivan är igång...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av britneyspears Visa Inlägg
        It looks like Hackers have already started to think about how to 'hack' the new 360 Slim. So far a Philips drive has been identified as the DVD drive of choice for the new 360 Slim and numerous folks including 'Team Jungle' and 'C4E' are taking a look at it.

More from http://team-xecuter.com/

The new Xbox 360 ?Slim? DVD Drive is a Philips DG-16D4S FW VER: 9504
        Team Xecuter have acquired a number of consoles and are sharing them with Team Jungle and C4E for further analysis.
        Yippie! ytterligare nya metoder för att flasha
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Insidan av xbox 360 slim

http://www.anandtech.com/Gallery/Album/708

http://www.anandtech.com/Gallery/Album/707

Comment

Comment

shit vad delar man ska ta bort för att få isär skiten! >_<
              Google is your friend!

Comment

Herregud, lite extremt även för mig, hur länge har den varit ute egentligen? ett par dagar va? SHIT! För snabbt tycker ja "/ folk har alldeles för mycket pengar..

Kan inte hitta "Smash my Xbox slim" de brukar ju alltid komma ut sånt! Har nån hittat den än?

Comment

Fan kunde inte vänta..
                  har beställt min

Comment

Nå, har det kommit några nyheter om man kan flasha den eller inte? Försöker hitta men har inte varit inne på xbox sen 3 år tillbaks så vet inte riktigt var jag ska leta.

Comment

Original inlägg av Tenbrink Visa Inlägg
                      Nå, har det kommit några nyheter om man kan flasha den eller inte? Försöker hitta men har inte varit inne på xbox sen 3 år tillbaks så vet inte riktigt var jag ska leta.
                      Dom arbetar på det, du kan läsa mer om progress här: www.twitter.com/teamjungle dom skriver inte så jätte ofta där, men upptäcker dom något nytt brukar dom skriva om det där, alternativt kan du gå in på IRC också, dom snackar om det på efnet nätverket i kanalen #fw
                      Google is your friend!

Comment

sitter hemma o lirar på min nya xbox slim o e så sjukt nöjd!!!!!
                        Nu till frågan om o föra över saves mm..
                        är det bara att koppla in ett usb minne i den gamla burken o sen in i nya?
                        tell me plz

Comment

Yes, du kan föra över saves på det viset utan problem, eller så kopplar du in den gamla hårddisken med ett transferkit och för över
                          Google is your friend!

Comment

behöver jag göra nå särskilt?

Comment

jag har försökt föra över filer mellan mina boxar men lyckas inte. slimmen hittar usb minnet men de gamla xboxet hittar de inte. har testat me 2 olika minnen o även ipoden men den hittar inget. vad kan felet va? är de för att jag är bannad?
                              edit: testade lägga över en låt på ett usb minne o då hittades den. men den finns inte me i storage devices listan.
                              Last edited by mrflim; 2010-08-05, 12:48.
                              sigpic

Comment

Original inlägg av mrflim Visa Inlägg
                                jag har försökt föra över filer mellan mina boxar men lyckas inte. slimmen hittar usb minnet men de gamla xboxet hittar de inte. har testat me 2 olika minnen o även ipoden men den hittar inget. vad kan felet va? är de för att jag är bannad?
                                edit: testade lägga över en låt på ett usb minne o då hittades den. men den finns inte me i storage devices listan.
                                har du 9199 kerneln?? det är ett måste för att du ska ha stöd för USB enheter... en Ipod fungerar INTE...
                                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X