Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xbox 360 slim

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Inte än vad vi vet. Men man har kommit så långt att man kan dumpa firmware och nycklar från en slimdrive, så det borde ju lösa sig snart.

Vad händer när du försöker posta nya inlägg? Det var problem före serverbytet, men jag har inte hört någon ha problem på nya servern...
    Dock kommer inte en av dom äldre modellerna passa så det kommer nog inte fungera i slutändan ändå tror jag...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Kan tänka mig att denna fråga är ganska pantad. Men vet någon om xDrive360 skulle kunna tänka sig att fungera på Slim? :-) Samt, OM det nu skulle gå. Hur mycket skulle ni ta för att ordna fram en sådan med senaste flashen? Förmodligen så är ju svaret: går inte. För antar att andra hade haft den kombon då vid det här laget. Men värt att fråga iaf!

Comment

• Förmodligen fungerar det inte då xDrive har en modd lösning för med ett "lock" för gamla maskinerna som inte passar på nya maskinerna... sen är det ingen av oss som vet om ström kablarna är kopplade på samma sätt, även om dom ser ut att vara kopplade lika vet vi ju inte om dom är lagda på samma sätt på moderkortet...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• Hmm, jag kanske skulle ta och köpa mig en sådan där JTAG variant på hmm hmm och bespara de flesta med (förmodligen) besvarade frågor sedan tidigare 2000 talet Har tittat lite på hmm hmm och det finns massor med boxar ute för en skit summa. Just för att dom lider av rrod. Hur stor är risken att dessa går att JTAGa? Skulle det vara fräckt att fråga säljaren om dashboard version?

Comment

• Original inlägg av XrOo Visa Inlägg
            Hmm, jag kanske skulle ta och köpa mig en sådan där JTAG variant på hmm hmm och bespara de flesta med (förmodligen) besvarade frågor sedan tidigare 2000 talet Har tittat lite på hmm hmm och det finns massor med boxar ute för en skit summa. Just för att dom lider av rrod. Hur stor är risken att dessa går att JTAGa? Skulle det vara fräckt att fråga säljaren om dashboard version?
            fräckt tycker jag inte, klart man måste fråga. men blir svårt för många säljare att kolla dashboard om de har RROD. många av de som säljer boxar har inte en aning om sådant. finns nog rätt många premuim och arcade maskiner där ute som går att jtag:a, nyare elite är nog kanske lite värre.

Comment

• Det är 50% chans att det går på dessa, ju längre du väntar ju svårare är det att hitta dom, inte speciellt fräckt tycker jag... jag brukar fråga
              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X