Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox - Stora Nyheter på E3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox - Stora Nyheter på E3

Antar att alla fått mailet från Xbox som använder Live.

Om inte annat så är det här http://view.engage.xbox.com/?j=feca1...96&tid=913&r=0

Har det hörts något om vad det är för stora nyheter som MS ska presentera?

Lätt att det blir 3D va??

Comment

kollade på de där. missade tyvärr dem första 10minuterna så fick inte se de nya halo o gears of war 3 men de jag fick se var lite intressant. kinect som den nya grejen heter, låter en alltså spela utan handkontroll. o de verkar funka riktigt bra. iaf på dem spel dem visade där. de va bland annat typ workout spel o nåt bilspel. tror att de kan ha varit de kommande PGR dem visade lite från. dem körde nåt race o de verkade funka bra. så jag tror att kinect kommer bli en riktigt ball grej när den väl släpps o de kommer lite fler spel till den.
      men den största nyheten var kanske den nya modellen av xbox360. en mindre modell me 250gb o wifi. o de kommer inte bli dyrare än dagens modeller. de skulle släppas inom dem närmsta dagarna om jag inte hörde fel, kanske bara i usa? tyckte även dem prata om att publiken skulle få varsin konsoll helt gratis.

jag har varit sugen på att skaffa mig ett nytt 360 o ha att köra live me, kanske skulle vänta på den nya modellen
      nån mer som såg sändningen?
      sigpic

Comment

Det står lite här http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle7301617.ab

tror ni att man får se 45nm prylar i den eller är det bara att glömma?

Comment

Original inlägg av erklan Visa Inlägg
          Det står lite här http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle7301617.ab

tror ni att man får se 45nm prylar i den eller är det bara att glömma?
          jodå, det finns

http://gizmodo.com/5563153/the-new-x...the-same-price

men dessvärre kan du inte använda minnes enheter från gamla 360'n på den nya
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
            jodå, det finns

http://gizmodo.com/5563153/the-new-x...the-same-price

men dessvärre kan du inte använda minnes enheter från gamla 360'n på den nya
            Du kan väl alltid skruva isär hårddisken och använda din gamla 250GB om du har någon. Det lär ju sitta exakt samma HDD rent hårdvarumässigt innanför det nya skalet.

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
              Du kan väl alltid skruva isär hårddisken och använda din gamla 250GB om du har någon. Det lär ju sitta exakt samma HDD rent hårdvarumässigt innanför det nya skalet.
              jo, det borde ju fungera... förutsatt att dom inte ändrat skyddet
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

jo, det borde ju fungera... förutsatt att dom inte ändrat skyddet
                Och det har de..

Comment

Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
                  Och det har de..
                  och hur säker är du på det? visst, vi snackar MS... men... hur stora mjukvaruändringar tror du dom gjort? dom måste ha gjort om hela mjukvaruskyddet för hårddiskarna i sådanafall...
                  Google is your friend!

Comment

och hur säker är du på det? visst, vi snackar MS... men... hur stora mjukvaruändringar tror du dom gjort? dom måste ha gjort om hela mjukvaruskyddet för hårddiskarna i sådanafall...
                    Äsh trötta jag gjorde bort mig precis... Du syftade på mjukvaruskyddet va? eller?

Comment

Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
                      Äsh trötta jag gjorde bort mig precis... Du syftade på mjukvaruskyddet va? eller?
                      Japp, dom nuvarande 360 diskarna har ju en hdss.bin greja... säkerhetssektorer på hårddisken... det var dom jag syftade på...
                      Google is your friend!

Comment

Fan det är ju ingen NY xbox360 utan bara same shit med NY design det är allt.
                        Sen skall man köpa till saker för att det skall funka med den gammla 360 för att föra över saker och ting till den nya, inte ens en HDMI kabel snåla jävlar där på MS.
                        Det är ju så här den gammla skulle vara om inget annat, kalla den för NY med WIFI och en 250 HDD är ju bara löjligt billigt sätt att markansföra den bara. Snacka om girighet
                        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
                          Fan det är ju ingen NY xbox360 utan bara same shit med NY design det är allt.
                          Sen skall man köpa till saker för att det skall funka med den gammla 360 för att föra över saker och ting till den nya, inte ens en HDMI kabel snåla jävlar där på MS.
                          Det är ju så här den gammla skulle vara om inget annat, kalla den för NY med WIFI och en 250 HDD är ju bara löjligt billigt sätt att markansföra den bara. Snacka om girighet
                          Ny design, det efterlängtade Valhalla moderkortet... ny hårdvara i största allmänhet... men ja... dom är väldigt snåla och giriga, det är i största drag ett försök att sälja mera
                          Google is your friend!

Comment

Gillar hur man får "whisper quiet" till ny fantastisk feature när det i själva verket rör sig om att man rättat till ett av TV-spelshistoriens största designfel.

Om någon vet en bra guide för att sätta på vanliga pc-fläktar på en gammal vanlig 360 kan man få peka ut den för mig. (kör utan chassi)

Comment

Original inlägg av Formell Visa Inlägg
                              Gillar hur man får "whisper quiet" till ny fantastisk feature när det i själva verket rör sig om att man rättat till ett av TV-spelshistoriens största designfel.

Om någon vet en bra guide för att sätta på vanliga pc-fläktar på en gammal vanlig 360 kan man få peka ut den för mig. (kör utan chassi)
                              du har pm. har för mig de inte går skicka länkar här på forumet så tog de via pm istället. kika på den länken. finns massa nyttigt där

edit: blind som man är så missade jag totalt att man kan skicka länkar till andra sidor. vissa iaf. men men... får skylla på värmen o att jag är trött efter dagens arbete :P hoppas länken funkar för dig iaf
                              Last edited by mrflim; 2010-06-30, 16:46.
                              sigpic

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X