Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränning avbryts efter 50%, Varför?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränning avbryts efter 50%, Varför?

Hej på er !

<har ett jävla problem när jag nu bränner xbox spel. Det är så att jag köpte ny dator med ny brännare. en Sony. Den klarar att bränna DL. Jag har testat att både bränna i ImgBurn och CloneCD men samma problem uppstår. Det står: Bränning misslyckad och det är alltid efter exakt 50%. Jag vet att det borde vara någonting som inte stämmer med DL eftersom den byter bräningsskickt då. Men kan det vara nån inställning eller hur har andra fixat problemet ? Har gjort precis samma sompå min gamla dator och aldrig varit något som helst problem. pajjat 15 DL skivor nu och börjar bli lite less plus att jag har 5 nya lir som bara ligger och väntar på att liras

Mycket tacksam för svar!

MVH / Niclaes

skicka log från imgburn eller clonecd.

help/imgburn logs/ senaste bränning överst i .log filen.

Comment

Snabb lösning utan att ha faktan som int vill ha: se till att du har Verbatim skivor, samt kan det bero på brännaren... Sony är inte ett märke som är speciellt bra för just 360 spel, många som haft problem med dom brännarna...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X