Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spara dvd-filmer i 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    MEdia codecs för Div-X o X-Vid kan man även btränna på skiva o uppdatera via deras sida med.
    Det var en nyhet för mig... har du en länk eller något?

Tidigare har "optional media update" licencierats som DLC..
    (knyts till den installerande profilen och konsollen)
    och har bara funnits via Xbox Live!
    Last edited by dragonslayer; 2010-06-22, 12:27.

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
      Det var en nyhet för mig... har du en länk eller något?
      Du är ju kung på det där, o behöver inte ordbajsa...
      Så var det förut på xbox.com iaf, nu vette katten när du skrev sådär...
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

trist... jag trodde det hänt nåt kul

Comment

Jag har starkt för mig att jag tidigare när dashboardsen såg ut som flikar istället för fönster *på stenåldern jag vet* både laddat ned stöd för Gammelbox och Div-x skit...

Ms sa nu i telefon ( Efter jag påstått att jag har en 360 på landet utan internet men en laptop med mobilt bredband jag kan rosta skivor på eller lägga filer på usb stickor då jag gjort det innan för 2-3 år sedan men inte hittar länkar längre på deras sida. ) att det krävs en Internetförbindelse med Silvermedlemskap minst.
          Tidigare har de haft så men för att bättre kontrollera och då de betalar för varje codec som licensavgift så har de valt att gå ifrån det och även tillåte Silver medlemmar (Tidigare guld) att ladda ned dessa gratis.

Jävla nötter.... Förut behövde man inte vara online med sin profil ens för att titta på film...

Då finns det kanske ett annat sätt o lösa detta att på en annan inte bannad maskin ladda ned uppdateringen till HDD o kanske plocka över till en bannad o uppdatera...
          Dock borde det inte gå heller med DRM skydds tjaffs...

Värt o kika om man kan överföra codecs till en maskin med transferkablar dock...
          Last edited by Pendragon; 2010-06-22, 13:28.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Går tyvärr inte att föra över bilder till xbox 360 hårddisken, har sökt överallt men samma resultat.

Hårddisken i 360 verkar vara totalt värdelöst, kan bara installera spelen för att det ska vara tystare/så att skivan inte snurrar.
            Sen spara en massa lulllull bara
            (förutom map-packs osv då...)

Comment

Original inlägg av traxstar7 Visa Inlägg
              Går tyvärr inte att föra över bilder till xbox 360 hårddisken, har sökt överallt men samma resultat.

Hårddisken i 360 verkar vara totalt värdelöst, kan bara installera spelen för att det ska vara tystare/så att skivan inte snurrar.
              Sen spara en massa lulllull bara
              (förutom map-packs osv då...)
              du kan spara din framgång i spel, musik, ladda hem videos från live, ladda hem extra grejer till spel, installera in spel för att minska laddtider/ljud

jag tycker inte den är speciellt värdelös...?
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X