Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Seeda xbox 360 releases

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Seeda xbox 360 releases

Varför tar det så förbannat lång tid att tanka xbox 360 spel egentligen? PC spel kan man ladda ner sjukt snabbt genom torrents men ingen verkar vilja seeda xbox 360 spel särkskilt länge. Det är riktigt frustrerande

Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
    Varför tar det så förbannat lång tid att tanka xbox 360 spel egentligen? PC spel kan man ladda ner sjukt snabbt genom torrents men ingen verkar vilja seeda xbox 360 spel särkskilt länge. Det är riktigt frustrerande
    spelen på 360 är 6-8gb, medans spelen till PC ligger mellan 700-4gb... 360 spel tar upp mycket mycket mer plats än vad PC spel gör... därför seedar folk inte lika länge [dom behöver utrymmet till nya spel och annat]
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

FTP e najs ... Gå ihop ett gäng och starta en liten site ring vettja???
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
        FTP e najs ... Gå ihop ett gäng och starta en liten site ring vettja???
        why not? jag har ju min SFTP server uppe nu men arbetar på att få ihop pengar till mera lagringsutrymme...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag kan lätt gå med ... Men det får bara vara betrott folk som man kännt till sen tidigare ...
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X