Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Frågor angående Ixtreme LT

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Frågor angående Ixtreme LT

Hej !

Jag undrar en sak angående Ixtreme LT. Om jag spelar ett ''hembränt' spel, som inte är checkad med ABGX, när jag inte är uppkopplat mot Live och sedan kopplar upp mot Live. Kan jag bli bannad ändå när jag inte kör den ? Eller är det samma sak som de äldre Ixtreme firmwire ?

Funkar väl på samma sätt antar jag, det loggas ju att du kör ett "icke-säkert" spel, sen om/när man blir bannad för det är ju en annan sak. Men man ska alltid kolla sina spel med abgx om man vill va säker.

Comment

Original inlägg av Norbius Visa Inlägg
      det loggas ju att du kör ett "icke-säkert" spel
      finns inga bevis för att den faktiskt loggar det, det finns dock rykten som säger att det är så...

det ända sättet att veta om konsollen faktiskt gör det eller inte är att jobba för MS och ha kodat xboxens mjukvara...

Original inlägg av satcrow Visa Inlägg
      Hej !

Jag undrar en sak angående Ixtreme LT. Om jag spelar ett ''hembränt' spel, som inte är checkad med ABGX, när jag inte är uppkopplat mot Live och sedan kopplar upp mot Live. Kan jag bli bannad ändå när jag inte kör den ? Eller är det samma sak som de äldre Ixtreme firmwire ?
      Det ska vara som förut...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X