Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inbyte av Xbox 360 Elite

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Inbyte av Xbox 360 Elite

Köpte den 21 september 2009 en Xbox 360 Elite (med Jasper-moderkort) flashad med iExtreme 1.6 från er på psxcare. Har på senare tid blivit mer intresserad av att få tag i en Jtaggad Xbox 360, men just den jag har är tillverkad någon dryg månad för sent för att kunna bli Jtaggad (MFR: 2009-07-08), så har nu denna fråga.
    Hade funderat på att köpa en Xbox 360 Arcade med XeXMenu (som vad jag kan förstå då är jtaggad eftersom den har XeXMenu installerad osv) och undrar om det vore möjligt för mig att byta in min "gamla" Elite för en del av kostnaden av den nya?
    Är detta något som skulle gå att göra?

Skicka ett mail istället, det är inte så att personalen sitter här på forumet hela dagarna, sen är ju frågan riktad till butiken direkt och inte oss andra; användarna i PSXCare Community't...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Skicka ett mail istället, det är inte så att personalen sitter här på forumet hela dagarna, sen är ju frågan riktad till butiken direkt och inte oss andra; användarna i PSXCare Community't...
      Får pröva det och se vad dom säger.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X