Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

arcade spel på pc

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• arcade spel på pc

Antagligen felpostat men har sökt å inte hittat nått..

Som titeln lyder, har fått hem ett par arcade spel men har inte någon xbox360, finns de nån möjlighet att köra dessa på pc'n med en emulator eller liknande?

Alltså en emulator för just arcade spelen, vet att det inte finns nån emulator för dom vanliga spelen.

Det tvivlar jag på, för att dom ska kunna fungera i huvudtaget måste datorn kunna tyda Xbox 360 koderna, då kan man lika gärna skapa en emulator för vanliga 360 liren också...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

aah oke, tackar för svar!

Comment

Original inlägg av hilta Visa Inlägg
        aah oke, tackar för svar!
        inga problem, XBLA spelen är nämligen kodade på exakt samma sätt som vanliga 360 liren nästan iaf, dom skiljer sig lite med sökvägarna och meny systemen, men i det stora hela är själva spel funktionerna samma...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X