Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ang Halo Reach o gammal firmware.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ang Halo Reach o gammal firmware.

Tjenare!
    Det är så att jag nu laddat ner Halo Reach. och jag undrar vad jag behöver göra för att kunna spela det på min xbox 360. jag har en gammal firmware som jag ej kan uppdatera själv då jag inte är så händig. men jag har hört att man kan nedgradera "waves" på spelen. min xbox är flashad Januari 2008/2009. Minns faktiskt inte riktigt Finns det någon som kan hjälpa mig?

Tack på förhand.

Du använder abgx360 för att patcha om wave spelen, tror wave 3 så ska det funka för dig.
    Glöm inte att ändra språket från franska till engelska bara när du startar programet.

Comment

Original inlägg av Jimbo Headshot Visa Inlägg
      Tjenare!
      Det är så att jag nu laddat ner Halo Reach. och jag undrar vad jag behöver göra för att kunna spela det på min xbox 360. jag har en gammal firmware som jag ej kan uppdatera själv då jag inte är så händig. men jag har hört att man kan nedgradera "waves" på spelen. min xbox är flashad Januari 2008/2009. Minns faktiskt inte riktigt Finns det någon som kan hjälpa mig?

Tack på förhand.
      dyk förbi oss på PSXCare med maskinen så uppdaterar vi mjukvaran åt dig om du flashat hos oss tidigare ligger priset på 350:- annars 400:- jobbet tar cirka 20 minuter/maskin

Om du inte kan dyka förbi själv kan du även skicka konsollen till oss... då tillkommer fraktkostnad av konsollen...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av traxstar7 Visa Inlägg
        Du använder abgx360 för att patcha om wave spelen, tror wave 3 så ska det funka för dig.
        Glöm inte att ändra språket från franska till engelska bara när du startar programet.
        Vart i programmet gör man det?
        Skriv gärna exakt vad jag ska trycka på mm. vore jäkla schyst!

Comment

oj sry, abgx360 är för att checka spelen.

Programen du är ute efter heter "360 wave patcher".

Comment

Original inlägg av traxstar7 Visa Inlägg
            oj sry, abgx360 är för att checka spelen.

Programen du är ute efter heter "360 wave patcher".
            det går att byta waves med ABGX360 också
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Tackar skitmycket! patchade spelet till wave 2 med waves patcher 360 o har precis spelat ut campaignen

Comment

Jag skulle aldrig patcha ned spel frivilligt o knappt under pistolhot ens
                eller jo under pistolhot får folk faan skylla sig själva

Kör du Live kommer du nästan med 95% säkerhet bli utkastad o även om du tillfälligt kopplar ut nätverkssladden för att sedan stoppa i den senare...
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Xboxen vart bannad för längesen. så det är inget jag bryr mig om har en flashad och en för live

Comment

dåså, tuta o kör
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jag har gjort samma sak som tidigare snubbe. Jag får bara meddelandet att jag ska uppdatera spelet. Sen får jag meddelandet "cant install update. Disc unreadable" HAr brännt precis likadant som med mina tidigare spel och dom har fungerat utmärkt. Någon som vet vad som är fel och går det kanske att gå runt denna update på något vis?

Comment

installera senaste updaten manuellt
                        Google is your friend!

Comment

Ok. Men vart kan jag hitta updaten? Tack för svar

Comment

Original inlägg av alexandro900 Visa Inlägg
                            Ok. Men vart kan jag hitta updaten? Tack för svar
                            http://www.swizzy.se/Guider/dashboard_update.php <---
                            Google is your friend!

Comment

Okej det ska jag testa. Tack så mycket för hjälpen!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X