Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spela FIFA på bannad 360?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spela FIFA på bannad 360?

Jag har sökt runt men inte riktigt hittat det jag sökt efter. Jag vill nämligen spela antingen FIFA 10 eller FIFA World Cup 2010 South Africa med en polare. Vi båda är bannade, går det att spela någon utav dessa spelen genom exempelvis Xlink kai eller XBConnect?

Finns det system link i något av spelen? i menyerna borde du kunna hitta något om det... isåfall borde du kunna köra XLink Kai...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Finns det system link i något av spelen? i menyerna borde du kunna hitta något om det... isåfall borde du kunna köra XLink Kai...
      Nej, finns inge system link :/
      Behövs system link även för XBConnect?

Comment

Jag tror att XBconnect även det använder System Link... dock är jag inte säker på det...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          Jag tror att XBconnect även det använder System Link... dock är jag inte säker på det...
          Det är det jag hoppas på, att det finns andra sätt, men jag har inte hittat något om det på XBConnect forumet.

Får hoppas på att de lägger in System Link i FIFA 11 annars.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X