Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trasig läsare?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Trasig läsare?

Tja! jag tror att jag har en trasig läsare på mitt xbox360, när jag matar in läsaren med en skiva i (spel, film...) så står de reading en kort stund, sen står det open tray... jag har haft problem förut med den men den läste skivan efter ett tag... vad ska bytas och vad kostar det?

Btw.... jag är inte high på detta.
    Last edited by arpo; 2010-09-15, 18:22.

Byte av DVD läsare inklusive Spoofning och urläsning av nyckeldata 850 kr
    Vi brukar hålla oss till samma modell läsare som suttit i maskinen innan för att man skall vara lite säkrare på Live och vill du inte ha en Flashad mjukvara så hojta till innan så lägger vi in samma mjukvara som satt i original läsaren o därmed minskar man ban risker.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Tack för svaret!

Comment

Jag sitter i samma båt men funderar på om det inte går att byta lasern(om det är felet) så att man slipper byta spelare? Sitter på en liteon med LT+ och vill helst inte spoofa en ny läsare och förlora möjligheten till att spela AP25 spel.

Comment

Original inlägg av Superkingpin Visa Inlägg
          Jag sitter i samma båt men funderar på om det inte går att byta lasern(om det är felet) så att man slipper byta spelare? Sitter på en liteon med LT+ och vill helst inte spoofa en ny läsare och förlora möjligheten till att spela AP25 spel.
          På liteons brukar det kunna vara en av följande fel:

1. Laser motorn
          2. Torra skenor, glidslemmet har försvunnit
          3. Skiv motorn
          4. Lasern

Vanligaste orsaken till att en Liteon dör är Damm och/eller hår

Liteon läsare har vi dessutom ganska gott om på PSXCare, så vi kan enkelt byta till en ny sådan om din är trash
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ja det låter ju onekligen både smidigare och billigare trodde inte man kunde byta spelare från orginalet även om det var samma märke om man ville kunna köra AP25. Vad tar ni för att byta ut den gamla mot en ny med LT+?

Comment

Original inlägg av Superkingpin Visa Inlägg
              Ja det låter ju onekligen både smidigare och billigare trodde inte man kunde byta spelare från orginalet även om det var samma märke om man ville kunna köra AP25. Vad tar ni för att byta ut den gamla mot en ny med LT+?
              850:- ny dvd + flashning med senaste LT+ 1.1 (i skrivande stund) samt montering i din Xbox 360...
              750:- ny dvd + flashning med senaste LT+ 1.1 (i skrivande stund)
              500:- ny dvd
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X