Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flasha/chippa nya xbox 360 slim ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flasha/chippa nya xbox 360 slim ?

Hej, köpte häromdagen äntligen en ny xbox 360, den här gången den nya 360 slim med 250gb hdd.

Sökte, men hittade ingenting. Kan man flasha/chippa den så man kan lira backups?
    //yabbah

Det fins ingen publik lösning för Slim ännu, Team Jungle har lyckats men de håller på att testa mjukvaran ( förmodligen stora November rusningen de vill testa banvägen på med mer. )
    Håll koll på deras RSS flöde eller Twittersida... eller i deras kanal på IRC.

Så håll ögonen öppna i vår nyhets sida, står det där att vi kan modda slim så går det.
    Om inte så har det förmodligen inte kommit en fix eller är stabil nog.
    Vi brukar vara först i Sverige med att få prova detta, mest bara för att vi har resurserna och är tekniknördar allesamman som jobbar här.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

tackar tackar, då håller jag utkik.

Har inte bestämt mig om jag ska modda eller inte, jag borde kanske se mig förlorad efter 4 bannade boxar. :P
      //yabbah

Comment

Jag skulle hålla slimmen omoddad och spela hemhyrda demo-spel på mina bannade om jag vore dig
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Det fins ingen publik lösning för Slim ännu, Team Jungle har lyckats men de håller på att testa mjukvaran ( förmodligen stora November rusningen de vill testa banvägen på med mer. )
          Håll koll på deras RSS flöde eller Twittersida... eller i deras kanal på IRC.

Så håll ögonen öppna i vår nyhets sida, står det där att vi kan modda slim så går det.
          Om inte så har det förmodligen inte kommit en fix eller är stabil nog.
          Vi brukar vara först i Sverige med att få prova detta, mest bara för att vi har resurserna och är tekniknördar allesamman som jobbar här.
          Ja och är ni inte personligen först så finns det garanterat någon annan här på sidan som är det... haha

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
            Ja och är ni inte personligen först så finns det garanterat någon annan här på sidan som är det... haha
            Kommer lösningen ut efter 18.00 o vi har stängt butiken så ja dagen efter
            Som det ser ut just nu är Slim satans jobbig att öppna utan att det syns, all garanti hävs mao.
            Det C4eva o gubbarna kikar på är nya öppningsverktyg för att göra detta snyggt o sedan så klart mer test av mjukvaran för att '"förhoppningsvis" göra den säkrare på live så klart.
            Ingen 100% säker lösning kan utlovas i vanlig ordning men det vet ni ju redan om alla gamla 360 rävar
            / Pendragon

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
              Kommer lösningen ut efter 18.00 o vi har stängt butiken så ja dagen efter
              Som det ser ut just nu är Slim satans jobbig att öppna utan att det syns, all garanti hävs mao.
              Det C4eva o gubbarna kikar på är nya öppningsverktyg för att göra detta snyggt o sedan så klart mer test av mjukvaran för att '"förhoppningsvis" göra den säkrare på live så klart.
              Ingen 100% säker lösning kan utlovas i vanlig ordning men det vet ni ju redan om alla gamla 360 rävar
              Japp och som du sa förut, så tror jag vi kan vara nästan 100 % säkra på att den inte dyker upp innan den stora banhammaren faller i nov. Kan ana att MS kommer sälja många Slim till jul. haha

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X