har någon av er fått nya NFS att starta? jag får det att starta med den gamla dashen, men den hänger sig när xbox 360 loggan kommer
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hjälp angående 2.0.12611.0 (November 1, 2010) Dashboard!
Collapse
X
-
Kan du ge lite mer info:Original inlägg av svantek Visa InläggHej!
Har uppdaterat till senaste dashboarden, fråga mig inte varför... Men nu är det så att jag får unreadable disc på Call of duty black ops och även många andra spel som kommit det senaste halvåret. Bör jag flasha om boxen? Köpa en ny? Köpa orginalspel? Eller kommer det att lösa sig i framtiden? För jag antar att det är nya dashboarden som har fuckat upp min box?
Mvh svanteK
Vilken Ixtreme version har du
Vilken dvd-läsare sitter i xboxen
Uppdaterade du till nya dashen via live / usb / cd?
COD bops( & andra bu:s ) funkar på nya dashen med Liteon7485 & Ix1.1
- Citat
- Flag
Comment
-
Cod bops funkar med nya dashen och en samsung läsare oxåOriginal inlägg av gmf Visa InläggKan du ge lite mer info:
- Citat
- Flag
Comment
-
Det beror på att CoD Black ops inte har AP 2.5 vad jag vetOriginal inlägg av gmf Visa InläggKan du ge lite mer info:
Dom spelen som har AP 2.5 vad jag läst mig till är:
Fable III
Assassins Creed: Brotherhood
Need For Speed: Hot PursuitGoogle is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Förmodligen hänger den sig för att den kanske är kompilerad för att fungera med någon 12xxx kernel, då kommer det inte fungera med äldre kernels, det vill säga det kommer inte fungera på 9199 utan du MÅSTE uppdatera till 12xxx för att spelet ska fungera felfritt...Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägghar någon av er fått nya NFS att starta? jag får det att starta med den gamla dashen, men den hänger sig när xbox 360 loggan kommerGoogle is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment
-
ser så himmla fake ut att det inte är sant!
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

nu är man så efter. jag får väl ta och vänta lite med att spela nfs. vet inte om man brode uppdatera dashboarden efter allt jag läst
Comment