Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Svart skärm när jag försöker starta spel via Xexmenu
5. lägg in releasen i din games mapp eller var du nu har spelen.
Jag gjorde som det stog förutom att jag använde Xbox backup creator för att packa upp ison. Anledningen var att xbox360isoextract frös, tror jag eller ska ska det inte börja hända saker direkt i loggen?
Men iaf det funkade inte.... Kan du kanske länka till din black ops .iso som du tankade? jag har väl lyckats ladda ner en dålig..
EDIT: BTW: allt i abgx360 stämde med det din sa, ska det funka då? har jag gjort nått fel?
när du i Xbox Image Browser extractar innehållet i ISO'n vart klickar du då? högerklickar du då på ISO filens namn och väljer extract eller gör du på något annat sätt?
när du i Xbox Image Browser extractar innehållet i ISO'n vart klickar du då? högerklickar du då på ISO filens namn och väljer extract eller gör du på något annat sätt?
Vilket program rekomenderas när jag ska packa ihop ison?
jag förstår inte varför du ska packa ihop till iso. du skriver att du laddar hem ny version och allt, backuper kommer ju som isofiler från början. du ska däremot packa upp ison och lägga spelet i din games mapp, uppackat.
enhet:\games\spelnamn\alla uppackade filer.
ang. releasen så googlar du på: Call.of.Duty.Black.Ops.READNFO.XBOX360-FW
finns på massa trackers, tex piratebay...
*edit* scenerelease ute: Call.Of.Duty.Black.Ops.XBOX360-COMPLEX komplettera med Call.of.Duty.Black.Ops.RARFIX.XBOX360-COMPLEX
Comment