Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kinect

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fable III är typ normalt, den saknar nämligen AP25 checkarna, vad gäller Kinect spelen där har jag faktiskt ingen aning om dom har ytterligare kopierings skydd, det skulle inte förvåna mig...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Polarn fyllde år igår o fick en Knäckt *skratt*
      han kör en Elite boc so männu inte är bannad med LT 1.1 mjukvara på.
      12611 är ett måste för att få Knäckten att se ens handrörelser, satt o vinkade som tusan igår framför en sådan
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Men vad kan de vara för skit att Kinect spelen inte fungerar på en bannad box?

Comment

Original inlägg av reddie Visa Inlägg
          Men vad kan de vara för skit att Kinect spelen inte fungerar på en bannad box?
          nytt kopierings skydd? dåliga backuper av spelen?
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Är väl något sånt trams, hoppas på lösning av problemet snart.

Comment

Jag vet en lösning
              Men folk är väl rätt trötta på att höra mina ( köp en omoddad o kör original på ) och min andra ( uppdatera inte högre än 9199 tillsvidare )
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                Jag vet en lösning
                Men folk är väl rätt trötta på att höra mina ( köp en omoddad o kör original på ) och min andra ( uppdatera inte högre än 9199 tillsvidare )
                Alt. 1 är ju en lösning. Inte uppdatera till högre än 9199 är ju dock ingen lösning för då funkar ju inte Kinect...

Comment

Original inlägg av dirre04 Visa Inlägg
                  Jag köpte Kinect idag och testade på min bannade Xbox360 - fungerar hur bra som helst.
                  Det som inte fungerade var dom brända Kinect spelen. Däremot fungerade det brända Castlevania - LOS. Kinectspelen syns bara som DVD i Xboxen, testar jag sedan skivan med ABGX360 ser det korrekt ut.
                  Testade spel:
                  Dance evolution - DVD
                  Kinect sports - DVD
                  Fable III - Unreadable disc
                  Castlevania - OK
                  Dead rising 2 - OK
                  Enslaved - OK
                  Jag hade samma problem med Kinect spelen. Jag hade en Benq med iXtreme 1.61, tog och flashade om den till LT 1.2, nu funkar alla Kinect spelen hur bra som helst, går att installera.

Hade även problem med att installera James Bond och CODBO innan, fick upp gör rent skivan mm, men nu känner den inte ens igen någon skiva på James Bond (har slängt CODBO skivorna då jag inte kunde spela dom och har köpt spelet)

Comment

Original inlägg av p_son77 Visa Inlägg
                    Jag hade samma problem med Kinect spelen. Jag hade en Benq med iXtreme 1.61, tog och flashade om den till LT 1.2, nu funkar alla Kinect spelen hur bra som helst, går att installera.

Hade även problem med att installera James Bond och CODBO innan, fick upp gör rent skivan mm, men nu känner den inte ens igen någon skiva på James Bond (har slängt CODBO skivorna då jag inte kunde spela dom och har köpt spelet)
                    Har du provat Fable 3 och C.O.D Black Ops ?
                    / Pendragon

Comment

Ska testa mitt ikväll, ska först köra in nya dashboarden. Är ju bra de funkar för någon.

Comment

Jag testade nyss Fable 3 på en Hitatchi 47 med iXtreme 1.51 ( Första läsaren som kom till 360 )
                        Där dunkade det fint med senaste dash ( 12*** )
                        / Pendragon

Comment

Original inlägg av dirre04 Visa Inlägg
                          Jag köpte Kinect idag och testade på min bannade Xbox360 - fungerar hur bra som helst.
                          Det som inte fungerade var dom brända Kinect spelen. Däremot fungerade det brända Castlevania - LOS. Kinectspelen syns bara som DVD i Xboxen, testar jag sedan skivan med ABGX360 ser det korrekt ut.
                          Testade spel:
                          Dance evolution - DVD
                          Kinect sports - DVD
                          Fable III - Unreadable disc
                          Castlevania - OK
                          Dead rising 2 - OK
                          Enslaved - OK
                          Glömde säga att jag har samsung läsare och att fable 3 fungerade fint innan uppdateringen.

Comment

När kom LT1,2? Vet inte riktigt vilken jag har men testa precis Kinect sport och kinectimals men funka inte, fan vad besviken jag är.

Comment

iXtreme LT 1.2 var länge sedan det släpptes. Min iXtreme LT 1.2 som jag har på datorn är från 2010-07-09 så förmodligen släpptes det någon gång kring där. iXtreme LT 1.2 finns för övrigt endast till BenQ. Till LiteOn är 1.1 senast och till Samsung är 1.0 den senaste och enda.

Comment

Oki är nog 1,1 jag har, kan de vara så att man måste ha sensorn inkopplad för att spelen ska fungera?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X