Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kinect

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Har testat två stycken spel och får meddelandet "can't update the disc is unreadable" och någon felkod.
    Någon som vet vad det beror på? Jag gjorde någon uppdatering då jag körde kinect adventures som man fick med. Jag förstår inte riktigt vad det är nu som den vill uppdatera..

Comment

den vill förmodligen lägga in avatar stöd eller liknande, gör såhär; ladda hem updaten från mig så får du med ALLT, lägg den på ett usb minne... och uppdatera den vägen;

http://swizzy.se/Guider/dashboard_update.php <--- guide för hur du gör

http://whipland.no-ip.org/.downloads...date_12611.zip <--- senaste dashboarden, finns inte med på sidan ÄNNU...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ok, och det är säkert att göra? Jag har alltså ett flashat xbox och vill naturligtvis fortsätta spela brända spel..

Comment

Testade med sensorn i och då gjorde den någon uppdatering oxå men tyvärr fungerade INTE spelen. Hoppas verkligen någon kommer med en lösning på problemet snart!

Comment

Original inlägg av bluebulls84 Visa Inlägg
            Ok, och det är säkert att göra? Jag har alltså ett flashat xbox och vill naturligtvis fortsätta spela brända spel..
            Ja, det är säkert att göra, det ända spelet som inte fungerar som backup med 12611 i dagsläget är Fable III (så vitt jag vet) sen vet jag inte hur det är med Kinect spelen...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Ska jag installera nya dashboarden också? Är det inte den som installerades med kinect adventures?

Glöm vad jag sa här ovan. Blev förvirrad av de två länkarna du la upp.. Trodde det var två filer jag skulle ladda ner..
              Last edited by bluebulls84; 2010-11-11, 21:46.

Comment

Får tacka för hjälpen, Swizzy. Det funkade!

Comment

Nu har Psytroll testat att köra Fable 3 på en 12*** dashboard J-tag 360 o det fungerade ikke.
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Ingen som läst om någon fått igång Kinect spel på en bannad box?

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                      Nu har Psytroll testat att köra Fable 3 på en 12*** dashboard J-tag 360 o det fungerade ikke.
                      Uppdatering:
                      Fable 3 fungerade från USB disk efter vi startade om den j-taggade maskinen vi uppgraderat till Fw 12*** men fortfarande inte från skiva.

Spelet ville inte hoppa igång på konsolen direkt efter dumpniong men efter omstart så trollade den igång snyggt tydligen.
                      Detta hände medan jag var på Lunch *skratt*
                      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av reddie Visa Inlägg
                        Ingen som läst om någon fått igång Kinect spel på en bannad box?
                        ger du mig en kinect så svarar jag mer än gärna på alla dina frågor om den
                        Google is your friend!

Comment

Jag har Kinect och kan spela alla spelen utan problem. (Kinect-spelen)

/Niklas

EDIT. Såg att det var två dagar sedan så jag antar att jag kommer med gamla nyheter med jag tillägger ändå att min box är bannad sedan länge och jag kör LT 1.0 med spoofad (liteon) samsung-läsare.
                          Last edited by nils_flowers; 2010-11-15, 16:55.

Comment

Niklas: vilken realese av Kinect sport kör du? Kör du spelen genom abgx oxå? Vilka skivor? Något annat magiskt du gör? Får inte igång de här,

Comment

Original inlägg av nils_flowers Visa Inlägg
                              Jag har Kinect och kan spela alla spelen utan problem. (Kinect-spelen)

/Niklas

EDIT. Såg att det var två dagar sedan så jag antar att jag kommer med gamla nyheter med jag tillägger ändå att min box är bannad sedan länge och jag kör LT 1.0 med spoofad (liteon) samsung-läsare.
                              Jag kör också med bannad box och med spoofad (liteon) samsung LT 1.0 och för mig fungerar inte Kinect spelen, jag har iofs bara testat två.

Vilka spel fick du igång?

Comment

Har problem att packa upp ett spel, när jag försöker så kommer de upp ett meddelande om att filer är skadade, vad gör man då?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X