Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nuvarande Kinect spel utan AP2.5 skydd?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nuvarande Kinect spel utan AP2.5 skydd?

Vissa spel finns verifierade på http://abgx360.net/verified.php
    Jag har sett vissa forum där folk säger att spelen inte fungerar efter att de har testat Fable 3 med den nya dashen (kinect).

Nu undrar jag om någon har lyckats köra Kinect Sports som inte kört Fable 3 på den nya dashen.

kan det vara så att nuvarande Kinect spel är utan AP2.5 skydd?
    M$ kanske märkte att det inte gick enligt planerna och struntade i det. Eller att dessa spel tillverkades och innan detta skydd applicerades...
    vem vet..
    Berätta vad du vet. Samt vad du har upplevt

Ett mail jag fick från en person som sägs lyckas med det jag försökte förklara..

"No if I'll try it it's going to get flagged for 100% !!
    (It's easy to check with XVal)
    It was confirmed by far too many people...
    If the Kinect games were AP5 then instead of playing them I would have gotten a "Dirty Disc" error and a "Failed AP25 Check" in my XVal.
    So don't try to run Fable III!!

Comment

Jag har aldrig testat fable 3 men Kinect sport eller kinectimals fungerar inte ändå, har inte kört spelen genom abgx heller, har bara packat upp dem och brännt med IMg burn. Är väl inget annat man behöver göra?

Comment

Testa dom med ABGX360, kan vara så att dom har fel layerbreak i .dvd filen eller liknande?
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Har du Kinect dashen? är du banad sen innan

Comment

Oki, ska göra det. Har inte den senaste abgx men funkar de ändå?

Comment

ladda ner senaste de har stöd för wave 7-9
              Glöm inte att avinstallera innan du installerar den nya, och inställningar samt att ladda ner de olika Video ISOs. under download

PS.
              Har du Kinect dashen?
              Är du banad sen innan?
              Är du flaggad för ban?
              det är oxå avgörande.
              Last edited by MrL0c0; 2010-11-11, 23:36.

Comment

Har Kinect dash, är bannad sen innan men borde Väl kunna spela ändå?

Comment

Original inlägg av reddie Visa Inlägg
                  Har Kinect dash, är bannad sen innan men borde Väl kunna spela ändå?
                  nope... du kan bli bannad offline i den nya dashen med nya AP2.5 spel.
                  vad står det när du sätter in en "nytt" spel?

Comment

ojdå de var ju åt helv... kör jag in ett kinect spel så blir den som typ en dvd film, men testade att köra mitt gamla fifa och de fungerade.
                    Vad kan man göra nu då om de är som du säger att man är bannad offline?

Comment

inget... om crackers/hackers inte hittar en ny lösning.
                      jag personligen är inte bannad jag är inte flaggad heller, så jag är ute efter någon som har kineckt dashen, inte spelat fable, och har kinect för att testa ifall spelen har detta skydd.

Comment

men då är de alltså kinect spelen jag inte kan spela då och jag kommer aldrig att få dem att fungera heller?

Comment

Original inlägg av reddie Visa Inlägg
                          men då är de alltså kinect spelen jag inte kan spela då och jag kommer aldrig att få dem att fungera heller?
                          så småningom
                          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av MrL0c0 Visa Inlägg
                            ladda ner senaste de har stöd för wave 7-9
                            Glöm inte att avinstallera innan du installerar den nya, och inställningar samt att ladda ner de olika Video ISOs. under download
                            Vad snackar du om?! Wave 7 är senaste! senaste ABGX360 har stöd för Wave 4+, iofs har den ALLTID haft det sedan 1.0.2 också, bara det att man manuellt fått kolla vissa värden...

Vad gäller inställningarna är det SAMMA GUI, alltså inställningarna från tidigare fungerar även med nya, så varför i h-vete ska man då ta bort det gamla bara för att ställa in samma på nytt?!!?!?!?!?!

Vad gäller att behöva avinstallera gamla, det är också onödigt, det är bara 1 fil som behöver bytas ut, och det fixar den själv åt dig...
                            Google is your friend!

Comment

som sagt jag har ingen aning, eftersom du redan är bannad sen innan.
                              Men det är nya spel kommer du inte kunna spela av vad vi vet just nu. Däremot de äldre spelen kommer du kunna att spela.

Hittade denna kommentar:
                              Working fine with Lite-On LT 1.1 + New Dash + Kinect sensor :-) - han/hon har inte spelat fable3 utan gick direkt på kinect och de nya spelen, inte bannad sen tidigare inte flaggad Online oxå.
                              C4 nämnde att det ENDA kända spelet med AP2.5 är Fable3 kanske det är så att man får inte vara banad och inte ha kört fable3 för att kunna spela nya spel...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X