Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nuvarande Kinect spel utan AP2.5 skydd?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Han som flasha min box sa att det kom en ny LT uppdatering till samsung för typ 2 månader sedan, stämmer verkligen det? Han verkar lite vimsig men jag vet inte.

Comment

Original inlägg av reddie Visa Inlägg
      Han som flasha min box sa att det kom en ny LT uppdatering till samsung för typ 2 månader sedan, stämmer verkligen det? Han verkar lite vimsig men jag vet inte.
      Det finns bara 1 version av LT till samsung, det finns 2 versioner av LT till Liteon och 3 version av LT till BenQ... om han hört något vi inte hört är det förmodligen från någon liten människa som inte vet något, eller så är det fake... den informationen vi har är direkt från C4Eva/Team Jungle, alltså dom som utvecklar den "officiella" hackade mjukvaran...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Oki är säkert som ni säger, men jag har för mig att jag uppdaterat min 2 ggr faktiskt. Men har som ni märkt noll koll. Haha. Testade cod bo precis och det fungerade utan problem.
        Konstigt me Kinect spelen

Comment

hej jag är lite trög o fattar inte helt,kan jag spela dom nya kinect spelen på min flashade bannade box
          om jag lägger in den nya dashboarden och fungerar det fortfarande att spela alla mina andra kopior.
          vilbe

Comment

Vilbe: funka inte för mig, men fungerar för andra. Nog bäst du testar dig fram.

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              Det finns bara 1 version av LT till samsung, det finns 2 versioner av LT till Liteon och 3 version av LT till BenQ... om han hört något vi inte hört är det förmodligen från någon liten människa som inte vet något, eller så är det fake... den informationen vi har är direkt från C4Eva/Team Jungle, alltså dom som utvecklar den "officiella" hackade mjukvaran...
              Ska till han som flasha min box imorgon, han verkar tro att jag har ixtreme 1.61 på min box, jag hävdar jag har senare eftersom jag kan köra vissa backuper utan active iso skiva. Men får ta med Philips läsaren oxå så får jag se vad som händer.
              Annars får man vänta på LT+

Comment

Ska till han som flasha min box imorgon, han verkar tro att jag har ixtreme 1.61 på min box, jag hävdar jag har senare eftersom jag kan köra vissa backuper utan active iso skiva. Men får ta med Philips läsaren oxå så får jag se vad som händer.
                Annars får man vänta på LT+
                1.61 kräver inte activate.iso det är 1.6 som gör det
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Oki men klarar 1.61 av att starta typ FIFA 11?

Comment

Oki men klarar 1.61 av att starta typ FIFA 11?
                    Det ska den väl göra om jag inte minns fel...
                    Google is your friend!

Comment

1.61 klarar fifa 11, däremot klarade den inte av kinect spelen...

Men liteon 1.1 klarar av kinectspelen. Åtminstone de 2 st 7485 som jag flashat de senaste dagarna.

Ikväll eller imorgon ska jag ge mig på att flasha en 9345 för första gången och sedan ska den senaste fw in på den. Då får vi se om kinect spelen fungerar även där...

Comment

Får börja med att säga att detta är nog ett av de bästa forum jag varit med på, trevligt folk, otroligt snabba svar!

Dags att flasha om min box ikväll, ska bli skoj att se om Kinect går igång efter det. Återkommer med svar ikväll.

Comment

Tjoo!

Lånar tråden lite...
                          Jag har gamla dashen och kan lira Fable 3 (har klarat ut det btw skitgrymt spel)
                          Nu vill jag lira det nya Assassins Creed: Brotherhood, när jag kör agbx360 kommer det ju upp
                          som bekant att det är 2.5 anti piracyskydd.. har själv bara 2 skivor kvar så behöver veta om
                          jag kommer kunna köra spelet?!

thanks guys! =D
                          Xbox 360 Slim 320GB Gears of War 3 edition med RGH-JTAG
                          PS2 Matrix Infinity
                          iPhone 4 absinthe 2.0.3
                          Nintendo 64
                          Gameboy Color
                          NES 8-bit (regionsfri)

Comment

Original inlägg av sweetmelodies89 Visa Inlägg
                            Tjoo!

Lånar tråden lite...
                            Jag har gamla dashen och kan lira Fable 3 (har klarat ut det btw skitgrymt spel)
                            Nu vill jag lira det nya Assassins Creed: Brotherhood, när jag kör agbx360 kommer det ju upp
                            som bekant att det är 2.5 anti piracyskydd.. har själv bara 2 skivor kvar så behöver veta om
                            jag kommer kunna köra spelet?!

thanks guys! =D
                            Vad har du för läsare? är det original läsaren eller har man bytt den någon gång? isåfall; har man bytt den till samma modell som du hade från början eller en annan?

Har du från början en Samsung eller tidig hitachi är det inga problem, har du däremot en annan läsare kommer du inte kunna spela det här spelet (backup)
                            Google is your friend!

Comment

Original inlägg av stormtrooper77 Visa Inlägg
                              1.61 klarar fifa 11, däremot klarade den inte av kinect spelen...

Men liteon 1.1 klarar av kinectspelen. Åtminstone de 2 st 7485 som jag flashat de senaste dagarna.

Ikväll eller imorgon ska jag ge mig på att flasha en 9345 för första gången och sedan ska den senaste fw in på den. Då får vi se om kinect spelen fungerar även där...
                              Jag kan garantera dig att det kommer att fungera, då LT bygger på 93450C mjukvaran det ända som skiljer dom åt är faktiskt huvudet, alltså den delen som har drive specifik information... :P typ "Jag är En Phillips Lite-On DG-16D2S med Firmware version 74850C" eller motsvarande
                              Google is your friend!

Comment

oki, hare liteon med lt 1.0 så då blir de la svårt? =/

tack för svar!
                                Xbox 360 Slim 320GB Gears of War 3 edition med RGH-JTAG
                                PS2 Matrix Infinity
                                iPhone 4 absinthe 2.0.3
                                Nintendo 64
                                Gameboy Color
                                NES 8-bit (regionsfri)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X