Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdatera LT

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Uppdatera LT

Hej alla,

När det blir möjligt att uppdatera till LT+, hur viktigt är det att man har nyckeln? Jag har inte fått någon nyckel av de som uppdaterade till LT och undrar därför om det blir problem med detta?

enligt andra trådar på forumet så får vi hoppas på LT+ kommer i början på nästa år

Comment

Det blir bara lite onödigt arbete då man måste löda i driven för att få ut nyckeln igen.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Pinnen303 Visa Inlägg
        Hej alla,

När det blir möjligt att uppdatera till LT+, hur viktigt är det att man har nyckeln? Jag har inte fått någon nyckel av de som uppdaterade till LT och undrar därför om det blir problem med detta?
        När LT+ väl släpps måste du löda i dvd driven eller gå tillbaka till dom som redan har din nyckel om det är så att du ahr en liteon, om du har en annan drive (samsung/Benq) slipper du löda... utan den unika DVD nyckeln kommer din konsoll bara spela upp DVD filmer
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

om man har startat Assassins creed brotherhood med nya dashen och fått disc unreadable är den maskinen död i framtiden eller kommer den funka när LT+ kommer ut?

Comment

Original inlägg av weman74 Visa Inlägg
            om man har startat Assassins creed brotherhood med nya dashen och fått disc unreadable är den maskinen död i framtiden eller kommer den funka när LT+ kommer ut?
            Det ryktas om att dom blir "offline bannade" alltså dina profiler blir låsta till konsollen... kolla ditt xvalue med xval så ska du få se
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              När LT+ väl släpps måste du löda i dvd driven eller gå tillbaka till dom som redan har din nyckel om det är så att du ahr en liteon, om du har en annan drive (samsung/Benq) slipper du löda... utan den unika DVD nyckeln kommer din konsoll bara spela upp DVD filmer
              I fall man har köpt boxen hos er förberedd med LT firmware, har ni då nyckeln sparad hos er?

Comment

Original inlägg av samplehead Visa Inlägg
                I fall man har köpt boxen hos er förberedd med LT firmware, har ni då nyckeln sparad hos er?
                Vi har backup av ALLA dumpningarna vi har gjort, oavsett om man har köpt konsollen av oss eller om den bara är flashad hos oss
                Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                  Vi har backup av ALLA dumpningarna vi har gjort, oavsett om man har köpt konsollen av oss eller om den bara är flashad hos oss
                  Super, tack.

Comment

Dum fråga men kommer inga nya spel funka om man uppdaterat dashen eller bara de som har AP 25?

Comment

Förmodligen bara de med AP-25 checken
                      Fable 3 + Ass-Brotherhood just nu mig veterligen.

Dock borde originalspelen fungera, men vi har inte hunnit testa detta
                      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

ok tack

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X