Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flasha 360 slim

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av saxon29 Visa Inlägg
    och med det menas ? att det finns hopp eller är mera kört ?
    att de får eventuellt får utveckla en ny firmware för den modellen eller att de måste knäcka den först om den har nytt skydd. för nuvarande slim-läsare har det gjorts uttalanden om att firmware är på väg, snart. snart bör vara idag till någon månad. endera köper du en äldre modell som är flashbar och säljer den sedan när slim är tillgänglig eller så är det bara att vänta.

Comment

kan man utläsa på nått vis på sin slim om man har en "bra" eller dålig i sammanhanget ?

nått datum under till eller liknande.

Comment

kan man utläsa på nått vis på sin slim om man har en "bra" eller dålig i sammanhanget ?

inte för tillfället, bara att öppna och kolla vad som står på dvdläsaren.

Comment

Finns ingen officiell info om det, men jag har märkt att min Release slim var blank, och det finns en med matt skal, jag kan tänka mig att den med matt skal har en annan läsare än vad min som ahr blankt skal har

Men ett som är säkert är iaf att release maskinerna som är tillverkade typ maj i år har första, den som knäcktes först...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
            Finns ingen officiell info om det, men jag har märkt att min Release slim var blank, och det finns en med matt skal, jag kan tänka mig att den med matt skal har en annan läsare än vad min som ahr blankt skal har

Men ett som är säkert är iaf att release maskinerna som är tillverkade typ maj i år har första, den som knäcktes först...
            250gb boxarna är blanka, 4gb boxarna är matta.

Comment

Snålt
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

inget nytt än då ?

Comment

inte mer än att de ska arbeta heltid med slim firmware nu när LT+ är ute till alla läsare. de ska bara rulla ut LT+ firmware för hitachi, men det blir snart har de skrivit. har förövrigt dykt upp en ny dvd-läsare till slim.. men det är inte direkt en nyhet.

Comment

Här är väl typ allt nytt om firmware till x360

Comment

Kinda... det är väl mest vad c4eva säger... om officiella iXtreme mjukaran...
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

jaha inte kommit något än eller ?

Comment

jaha inte kommit något än eller ?
                          nope.

Comment

va trist

Comment

Vi tycker det är hysteriskt roligt o skriver upp ett streck för varje fråga vi fått på en vägg som snart är svart
                              Som jag skrev tidigare så kommer vi skriva ut det i våra nyheter eller info på vår hemsida så fort vi kan modda dessa.

Orkar man inte vänta köper man en 360 Fat o flashar för 400....
                              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

jajajaja

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X