Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp med flashning (Berör även Swizzys guide)(Lite-On)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp med flashning (Berör även Swizzys guide)(Lite-On)

Hej!

Läste i Swizzy's guide(http://www.swizzy.se/Guider/Liteon_fw.php) att man skall löda in någon slags strömbrytare i läsaren.

Jag har lämnat in min läsare för flashning förr, och killen som gjorde det lödde av någon/några "banor" i läsaren, betyder detta att jag, om jag skall uppdatera min FW inte behöver löda något i läsaren igen?

Tack på förhand
    R

Original inlägg av RazZ91 Visa Inlägg
    Hej!

Läste i Swizzy's guide(http://www.swizzy.se/Guider/Liteon_fw.php) att man skall löda in någon slags strömbrytare i läsaren.

Jag har lämnat in min läsare för flashning förr, och killen som gjorde det lödde av någon/några "banor" i läsaren, betyder detta att jag, om jag skall uppdatera min FW inte behöver löda något i läsaren igen?

Tack på förhand
    R
    Om du har firmware dumpen som han dumpade så behöver du inte löda igen nej, om du däremot inte har den dumpen måste du löda på samma sätt på nytt
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack för svar!

Vad jobbigt! Har ingen dump, så får lämna in den igen. Har inga som helst kunskaper inom lödning.

Med vänlig hälsning
      R

Comment

Du kan ju alltid fråga om du kan få dumpen?
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X