Original inlägg av stefanpson
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Alla backuper fungerar - Förutom Kinectspel
Collapse
X
-
BenQ ska tydligen klara av Kinect spelen med iXtreme 1.41_Non-Stealth_v2 vad jag förstått, tyvär inte på LT 1.x eller ixtreme 1.6xGoogle is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Enligt en artikel från igår så kommer LT+ att komma först till Liteon spelarna och Benq
[******] LT+ working great -- just played AC:B -- XVal still clean!
[c4eva] great to hear, ******!
[******] What fw is in testing atm c4eva? liteon, benq... ? all?
[c4eva] liteons, benqs!
[c4eva] just a few things more to test!
Sedan läste jag för ca en vecka sedan att de trodde FW skulle släppas innan jul, även den informationen kom från xbox scene.
Jag tror att kinect spelen fungerar på de flesta LT1.1, ingen av dem som jag känner som köpt kinect har haft problem och de har senaste FW.
Väntar bara på en ny benq spelare sedan ska jag testa även den om den fungerar med den senaste Fw.
- Citat
- Flag
Comment
-
hur gick du tillväga när du kopplar in Kinect så ber den att uppdatera..Original inlägg av Remix1121 Visa InläggKinect spel funkar prima här LT1.1 benq, senaste dashen från ACB, inga problem alls. LT+ är på väg btw!
[5:27] <+c4eva> prepping lt+ fw package for release in a few hours!
- Citat
- Flag
Comment
-
Valde ja bara, funkar fint fint.Original inlägg av MrL0c0 Visa Inlägghur gick du tillväga när du kopplar in Kinect så ber den att uppdatera..
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag kan inte spela ap25 spel, uppdaterade tyvärr dashen från AC:B skivan.Original inlägg av MrL0c0 Visa Inläggmen kan du fortfarande spela AC:B eller NFS:HP?? Fable3
- Citat
- Flag
Comment

Comment