Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Need for Speed Hot Pursuit

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Inte alltid... men säg åt honom att låta den stå på i ngra timmar och sedan starta om den se om den börjar visa röda ringen då
    Kan väl testa det.
    Finns det nått sätt att få igång uppdateringen på annat sätt annars?
    Typ om det går att installera det från usb eller nått sånt?

Sent from my Nexus One using Tapatalk

Comment

Original inlägg av malajo Visa Inlägg
      Kan väl testa det.
      Finns det nått sätt att få igång uppdateringen på annat sätt annars?
      Typ om det går att installera det från usb eller nått sånt?

Sent from my Nexus One using Tapatalk
      Japp, det går att lägga updates på USB också och köra, dock kräver det att systemet går igång någelunda så du kommer åt att svara och sådär
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Oki
        Men det e inte så enkelt att den "bootar" från usb automatiskt och startar installationen bara

Comment

Den söker efter uppdateringar på USB ja, men det sker inte som det absolut första den gör utan en liten bit in under uppstarten...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Ok

Och var hittar man uppdateringarna?
            Några konstigheter att testa detta?

Comment

Original inlägg av malajo Visa Inlägg
              Ok

Och var hittar man uppdateringarna?
              Några konstigheter att testa detta?
              http://swizzy.se/Guider/dashboard_update.php <--- här finner du hur du gör...

http://whipland.no-ip.org/.downloads...date_12611.zip <--- senaste dashboarden...
              Google is your friend!

Comment

???

Jag fixade nfs hot pursuit, assassins creed brotherhood och ea sports mma i helgen.
                Testade dem igår, jag la in nfs först och instalerade uppdaten som den ville... burken säger att asc o nfs är unreadable men mma funkade... Hur ska jag lösa detta på bästa sätt?

Comment

Original inlägg av arpo Visa Inlägg
                  Jag fixade nfs hot pursuit, assassins creed brotherhood och ea sports mma i helgen.
                  Testade dem igår, jag la in nfs först och instalerade uppdaten som den ville... burken säger att asc o nfs är unreadable men mma funkade... Hur ska jag lösa detta på bästa sätt?
                  Uppdatera till LT+

Spelen som har AP25 är:

Fable III
                  Assassins Creed: Brotherhood
                  Need For Speed: Hot Pursuit

När man uppdaterar till 2.0.12xxx.0 dashboarden (den med vita menyer) slutar AP25 spel fungera dom senare 2 fungerar inte utan den uppdateringen i huvudtaget, Fable III fungerar på 2.0.9199.0 utan problem =)

Men som sagt, uppdatera till LT+ så ska du se att det fungerar
                  Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                    Uppdatera till LT+
                    Kan jag köra det själv? hur gör jag det då? och snälla inge hightech språk här tack ;D

Comment

Original inlägg av arpo Visa Inlägg
                      Kan jag köra det själv? hur gör jag det då? och snälla inge hightech språk här tack ;D
                      Finns guider i forumet, du gör på samma sätt som när den flashas för första gången. dvs. kolla vilken dvd-läsare du har, läs guiden för den läsaren - finns antagligen för den läsaren här på psxcare, eller så läser du Teamjungles guide (då du mest troligt använder JungleFlasher till allt då det är smidigast).

Du behöver också ett via-sata-kort (fungerar med vissa andra chipsets också), sen finns risken att du även behöver ett CK3-kit t.ex.

Dvs. spara tid och lämna in den till psxcare

Comment

Original inlägg av efex Visa Inlägg
                        Dvs. spara tid och lämna in den till psxcare
                        och pengar...
                        Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X