Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

läsare trasig

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• läsare trasig

Jag har en fråga! jag köpte en samsung läsare för ett tag sen, jag har använt den ganska mycket och nu har den slutat fungera.... när jag trycker på knappen som den ska mata ut skivhållaren så vill han inte mata ut den.. jag vet att jag måste köpa en ny, men har någon av er an aning om vad som har gått sönder?
    BTW! måste jag uppdatera mitt firmware IX 1.6 för att kunna spela Assassins Creed Brotherhood för att jag ska kunna spela på det?

Tack på förhand!
    MVH Sebastian!

min läsare fastnar ibland men knackar man lite försiktigt mitt på släden så åker den ut =)

Comment

Original inlägg av arpo Visa Inlägg
      Jag har en fråga! jag köpte en samsung läsare för ett tag sen, jag har använt den ganska mycket och nu har den slutat fungera.... när jag trycker på knappen som den ska mata ut skivhållaren så vill han inte mata ut den.. jag vet att jag måste köpa en ny, men har någon av er an aning om vad som har gått sönder?
      BTW! måste jag uppdatera mitt firmware IX 1.6 för att kunna spela Assassins Creed Brotherhood för att jag ska kunna spela på det?

Tack på förhand!
      MVH Sebastian!
      Det är en gummisnodd/ett gummiband som sträckt på sig, det är typ normalt på samsung läsare, snärtar du till med ett finger mot den och sedan trycker på eject ska den ejecta normalt igen
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

har ingen aning om du kan köra ac på den, men öppna skrivarens lock och se om någon sladd har åkt ut där inne (hade jag som problem på min)

Comment

Du är säker från ap25 ialf då samsungläsarna inte har möjligheten att göra denna check!
          Mitt projekt, xbox 360 vattenkylning
          Projekt vattenkylning bildalbum

Comment

Original inlägg av Electron Visa Inlägg
            Du är säker från ap25 ialf då samsungläsarna inte har möjligheten att göra denna check!
            Om samsungen är original läsaren, alltså inte spoofad som något annat ja
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X