Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

iXtreme LT + Ute nu!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Om du har en Liteon i nu behöver du inte oroa dig...

Spoofning är om du byter t.ex. din Liteon mot en Samsung
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag fattar inte riktigt vad som gäller för samsung nu med ap2.5. Jag har iextreme 1.6 med den näst senaste dashboarden. Kan jag då ladda ner nya dashboarden via datorn och köra över den på en sticka och sen spela alla spel inkl ACB? Jag är inte intresserad av att spela online alls.

Comment

Original inlägg av bensax Visa Inlägg
        Jag fattar inte riktigt vad som gäller för samsung nu med ap2.5. Jag har iextreme 1.6 med den näst senaste dashboarden. Kan jag då ladda ner nya dashboarden via datorn och köra över den på en sticka och sen spela alla spel inkl ACB? Jag är inte intresserad av att spela online alls.
        Det vi diskuterar i den här tråden är den nya firmwaren LT+ till Liteon och BenQ som släpptes idag...

Samsung kommer kanske inte få LT+ i huvudtaget då den läsaren per standard inte har stöd för AP 2.5, har du en spoofad Samsung (föredetta liteon) kommer det inte fungera om du inte byter till en Liteon och spoofar...

Du har nog inte den "näst senaste" dashboarden, du har 9199 skulle jag tro? näst senaste är 12416
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

jag har flashad lite-on med LT1.1 den har dashboard 2.0.9199 ska jag uppdatera dashboard innan jag flashar den till LT+ eller måste jag updatera dashboard och sedan flasha med LT+.

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            Har någon koll på hur många olika "AP 25" challenge det finns redan nu? Är det en per spel, eller är det samma för flera spel?

Minst 13st "AP 2.5" challenges va det i fable III enligt C4E
            Kaljaa koneeseen ja Ukkometsoon!

Comment

AP2.5 har funnits bra länge. Dock har de aldrig varit aktiverats förens Fable 3. Så därför har C4eva och de andra redan haft rätt bra koll på den.

(för den som undrade hur de lyckades släppa en firmware så fort)

Comment

men hey, i dont get it! vad ska man göra för att kunna spela nfs hot pursuit?

detta är vad jag gjort:
                inte uppdaterat till senaste kinect dashboarden, bränt ut spelet. spelet startar inte, utan hänger sig redan när xbox 360 loggan kommer.

detta är vad jag tänker göra: flasha min benq drive med senaste ixtreme lt+

vad mer måste jag göra för att få spelet att starta propert?

tacksam för svar, tror en hel del andra får svar då med

Comment

fråga igen

Kan man komma ner till psxcare för att byta läsaren till en Lite-On samt fixa LT+ ?

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
                    men hey, i dont get it! vad ska man göra för att kunna spela nfs hot pursuit?

detta är vad jag gjort:
                    inte uppdaterat till senaste kinect dashboarden, bränt ut spelet. spelet startar inte, utan hänger sig redan när xbox 360 loggan kommer.

detta är vad jag tänker göra: flasha min benq drive med senaste ixtreme lt+

vad mer måste jag göra för att få spelet att starta propert?

tacksam för svar, tror en hel del andra får svar då med
                    Du får bränna om den med AP 2.5 inlagt... patcha iso'n... samt uppdatera till LT+ såklart
                    Google is your friend!

Comment

Original inlägg av konya Visa Inlägg
                      jag har flashad lite-on med LT1.1 den har dashboard 2.0.9199 ska jag uppdatera dashboard innan jag flashar den till LT+ eller måste jag updatera dashboard och sedan flasha med LT+.
                      Det spelar ingen roll vilken ordning du gör det i men du måste ha både LT+ och 12xxx dash
                      Google is your friend!

Comment

Original inlägg av satcrow Visa Inlägg
                        Kan man komma ner till psxcare för att byta läsaren till en Lite-On samt fixa LT+ ?
                        Om du från början hade en Liteon läsare men nu har en Samsung kan du komma förbi idag och få det fixat ja
                        Google is your friend!

Comment

Original inlägg av thefinnishflash Visa Inlägg
                          Minst 13st "AP 2.5" challenges va det i fable III enligt C4E
                          Det säger inte så mycket om det är 13st som man återanvänder i flera olika spel eller om det är 13st som bara är till fable III... det är det som hansi vill veta, kommer vi behöva uppdatera för varje nytt AP 2.5 spel?
                          Google is your friend!

Comment

För att räta ut några frågetecken.

1. I min box från 2006 som det sitter en Sammy ms28 i behöver jag bara lägga in LT 1.0 så ska AP2.5-spelen funka?
                            2. I min andra box med en liteon 74850 så måste jag lägga in LT+ och patcha alla kommande spel?

Comment

vilket program patchar ni med?

Comment

ppfomatic_version_3.0

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X