Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

iXtreme LT + Ute nu!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

nu till en till dum fråga, hur patchar man?

Comment

Enligt vad jag läst på diverse sidor kan man med nya abgx (1.0.4) som släpptes idag, patcha in AP2.5 automatiskt. behövs mao. ingen PPOmatic osv., utan kör abgx på level 3 så ska det patchas.
      Last edited by efex; 2010-11-24, 16:16. Anledning: typo

Comment

Så det går inte att lägga in LT+ på min benq läsare spoofad till liteon?Dom har ju båda den där AP25 grejen.
        Är ej intresserad av live,vill bara lira offline.
        Enda jag är orolig över är att jag inte kan lira nåt om jag spoofar den.

Comment

vadå, måste man spoofa benq läsare till en lite-on för att ap25 patchen ska fungera?

Comment

Nej det behövs ej,jag har en benq spoofad till liteon.

Comment

Need.for.Speed.Hot.Pursuit.PAL.XBOX360-LoCAL

Kod:
              Checking AP25 replay sector
              AP25 replay sector is blank!
              Attempting to fix the AP25 replay sector
                   Looking for AP25_A326F0A6.sha1 in the online verified database
              Downloading AP25_A326F0A6.sha1
              100% [================================>] 24             1.5 KB/s    ETA 00:00
                   AP25_A326F0A6.sha1 was downloaded successfully
                   Looking for AP25_A326F0A6.bin in the online verified database
              Downloading AP25_A326F0A6.bin
              100% [================================>] 228           14.8 KB/s    ETA 00:00
                   AP25_A326F0A6.bin was downloaded successfully
                   13 challenges/responses found

Writing fixed AP25 data to this ISO
              AP25 replay sector was successfully fixed!
              där har ni lite svar på patchen om abgx360 v1.0.4

Comment

Dom patchar som nu finns är till NFS, AC:B & Fable 3. men borde inte kommande releaser redan vara färdigpatchade innan dom packas? Känns lite så. Annars kommer det drälla med releaser och patchar.

Och kan tillägga att allt funkar klockrent kinect dash + Lt+ och har testat NFS, AC:B och Fable 3.

Comment

Does this look ok and ready to burn? It's AC:B global version

Comment

jag undrar fortfarande om jag missat. måste man patcha om en benq läsare till lite-on ifall man har en benq nu och vill köra med ixtreme lt+?

Comment

Näe, det är väl bara att flasha benq:n med LT+ och sen patcha spelen om det har ap25 eller låta senaste abgx360 göra det åt dig.
                      Har inte hunnit prova på min benq. Bara provat på min liteon och på min sammy ms28

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
                        jag undrar fortfarande om jag missat. måste man patcha om en benq läsare till lite-on ifall man har en benq nu och vill köra med ixtreme lt+?
                        flasha din benq med benq lt+ version sen kör du spelet genom senaste abgx v1.0.4 så ska den patcha spelet åt dig.

Comment

Jag hade en samsung läsare som gick sönder för en månad sen o bytte den hos er. Den gamla trasiga var en samsung, sattes det in en samsung då?

Kan man byta den till en av de som funkar med LT+ eller?

Comment

Tjaba,
                            köpte en färdigflashad xbox hos er i mars nångång,
                            om man har svårt att åka till er (snö o 20 mil) för att uppgradera till lt+,
                            och istället väljer en opålitlig klåpare i närheten,
                            kan ni då skicka originalfilerna eller vad nu den andra typen behöver för att uppgradera ?
                            Vad gör jag ? skickar mail med serienr+kvittonr eller vad ?

tackar !

Comment

Original inlägg av Arasul Visa Inlägg
                              För att räta ut några frågetecken.

1. I min box från 2006 som det sitter en Sammy ms28 i behöver jag bara lägga in LT 1.0 så ska AP2.5-spelen funka?
                              2. I min andra box med en liteon 74850 så måste jag lägga in LT+ och patcha alla kommande spel?
                              1. Om samsungen är original ska det fungera bra med LT 1.0, om den är spoofad (t.ex. det har setat en Liteon i den) måste du skaffa en ny liteon drive till den.
                              2. Du behöver köra in LT+ och även patcha med senaste ABGX360
                              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
                                Vill du köra LT+ skaffa en liteon och byt till istället...
                                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X