nu till en till dum fråga, hur patchar man?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
iXtreme LT + Ute nu!
Collapse
X
-
-
Så det går inte att lägga in LT+ på min benq läsare spoofad till liteon?Dom har ju båda den där AP25 grejen.
Är ej intresserad av live,vill bara lira offline.
Enda jag är orolig över är att jag inte kan lira nåt om jag spoofar den.
- Citat
- Flag
Comment
-
Need.for.Speed.Hot.Pursuit.PAL.XBOX360-LoCAL
där har ni lite svar på patchen om abgx360 v1.0.4Kod:Checking AP25 replay sector AP25 replay sector is blank! Attempting to fix the AP25 replay sector Looking for AP25_A326F0A6.sha1 in the online verified database Downloading AP25_A326F0A6.sha1 100% [================================>] 24 1.5 KB/s ETA 00:00 AP25_A326F0A6.sha1 was downloaded successfully Looking for AP25_A326F0A6.bin in the online verified database Downloading AP25_A326F0A6.bin 100% [================================>] 228 14.8 KB/s ETA 00:00 AP25_A326F0A6.bin was downloaded successfully 13 challenges/responses found Writing fixed AP25 data to this ISO AP25 replay sector was successfully fixed!
- Citat
- Flag
Comment
-
Dom patchar som nu finns är till NFS, AC:B & Fable 3. men borde inte kommande releaser redan vara färdigpatchade innan dom packas? Känns lite så. Annars kommer det drälla med releaser och patchar.
Och kan tillägga att allt funkar klockrent kinect dash + Lt+ och har testat NFS, AC:B och Fable 3.
- Citat
- Flag
Comment
-
flasha din benq med benq lt+ version sen kör du spelet genom senaste abgx v1.0.4 så ska den patcha spelet åt dig.Original inlägg av PiGGELiN Visa Inläggjag undrar fortfarande om jag missat. måste man patcha om en benq läsare till lite-on ifall man har en benq nu och vill köra med ixtreme lt+?
- Citat
- Flag
Comment
-
Tjaba,
köpte en färdigflashad xbox hos er i mars nångång,
om man har svårt att åka till er (snö o 20 mil) för att uppgradera till lt+,
och istället väljer en opålitlig klåpare i närheten,
kan ni då skicka originalfilerna eller vad nu den andra typen behöver för att uppgradera ?
Vad gör jag ? skickar mail med serienr+kvittonr eller vad ?
tackar !
- Citat
- Flag
Comment
-
1. Om samsungen är original ska det fungera bra med LT 1.0, om den är spoofad (t.ex. det har setat en Liteon i den) måste du skaffa en ny liteon drive till den.Original inlägg av Arasul Visa InläggFör att räta ut några frågetecken.
1. I min box från 2006 som det sitter en Sammy ms28 i behöver jag bara lägga in LT 1.0 så ska AP2.5-spelen funka?
2. I min andra box med en liteon 74850 så måste jag lägga in LT+ och patcha alla kommande spel?
2. Du behöver köra in LT+ och även patcha med senaste ABGX360
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Vill du köra LT+ skaffa en liteon och byt till istället...Original inlägg av PiGGELiN Visa Inläggjag undrar fortfarande om jag missat. måste man patcha om en benq läsare till lite-on ifall man har en benq nu och vill köra med ixtreme lt+?Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

Comment