Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Assassins.Creed.Brotherhood.XBOX360-GLoBAL

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av a.sthlm Visa Inlägg
    ok, kan rekommerndera nån? (kanske står här i forumet inte kollat än)
    (vet inte hur länge jag haft den men förmodligen minst 3år hmm trodde att det var en nec)
    det slog mig plöstligt att testa att verifiera på min lapptopp
    tror inte den har dual layer bränning (inte säker).

så ser assasin skivan ut..

den verkar ok förutom layerbreak strulet, eller hur?
    känns jäkligt konstigt att brännaren skulle ändra layerbreak av sig själv.

(tack för hjälpen förresten )
    det ser bra ut förutom layerbreak. men det är nog så att brännare gjort sitt eftersom de gamla spelen får helt andra layerbreak också. kolla lite gamla spel med din laptop och även black ops, ser de okej ut så har du ju det bekräftat.

Comment

det var som int21 sa, brännaren hade gjort sitt. har testat en nyare och den brände (ac:b) utan problem och skivan blev verifierad i abgx360 (1.0.4).

Comment

Original inlägg av a.sthlm Visa Inlägg
        det var som int21 sa, brännaren hade gjort sitt. har testat en nyare och den brände (ac:b) utan problem och skivan blev verifierad i abgx360 (1.0.4).
        Gott att det löste sig.

Comment

Funderar med på att byta brännare något tips kör nu med en bra gammal pioneer 216d.

Tjaba

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X