Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fixar nya ABGx360 v1.04, till AP25?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fixar nya ABGx360 v1.04, till AP25?

Vill bara försäkra mig om att jag förstått rätt. Kör man spelet genom nya ABGx360 ver 1.04, så fixar den till ev AP25 fix eller? Eller måste man patcha det manuellt iallefall. Har en obannad maskin som jag vill behålla obannad en tid framöver.

Eller ska man hålla xboxen borta från uppkopplingen?

Tacksam för svar

Original inlägg av Douhane76 Visa Inlägg
    Vill bara försäkra mig om att jag förstått rätt. Kör man spelet genom nya ABGx360 ver 1.04, så fixar den till ev AP25 fix eller? Eller måste man patcha det manuellt iallefall. Har en obannad maskin som jag vill behålla obannad en tid framöver.

Eller ska man hålla xboxen borta från uppkopplingen?

Tacksam för svar
    ABGX360 1.0.4 fixar till saknad AP25 på spel som ska ha det, om du kör level 3 på autofix...

Vill du inte bli bannad håller du dig offline
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Men om har nya LT+ så borde det väl vara lika safe som innan eller?? om man kör allt genom abgx??

Comment

Original inlägg av Douhane76 Visa Inlägg
        Men om har nya LT+ så borde det väl vara lika safe som innan eller?? om man kör allt genom abgx??
        Borde vara det ja, men frågan är om den är så safe med nya dashboarden...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X