Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gamla spel utan AP25.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gamla spel utan AP25.

Hej,

Jag har uppdaterad min dashboard till den senaste version. Jag har en LT 1.1 flash installerat. Visst kan jag spela min gamla spel t.o.m i LIVE utan att bli bannad så länge jag inte spelar de spel som har AP25 kontroll eller hur? För att vara exakt så tänker jag spela min FIFA 11 även på LIVE med den senaste dashboard utan LT+ än så länge.

Det är väl ingen fara om jag har förstått rätt ??
    juste jag behöver väl inte köra min gamla spel i ABGX 1.0.4 igen och sen bräna om?
    Last edited by feifam; 2010-11-27, 01:43.

Du kan spela dina andra backuper utan problem ja, huruvida det är säkert på live är en annan femma... om jag vore du skulle jag uppdatera till LT+ och sedan lira på live...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ok. När jag uppdaterade dashboardet igår så hade jag FIFA 11 inne fast jag startade aldrig spelet. Sen ångrade jag mig uppdateringen tryckte på cancel men fick ändå in den senaste dahsboard. När XBOX startade om så loggade jag i min profil som var kopplat till LIVE samtidigt hade jag FIFA 11 i dvd romet. Direckt efter login på LIVE så ville den uppdatera en gång till så jag gjorde det när jag ändå har den senaste dashboard.

Min fråga är när jag loggade in i min profil så loggade den in LIVE samtidigt hade FIFA 11 skivan inne. Är det kört för mig? Risk för flaggning? Jag startade aldrig spelet.

Comment

Original inlägg av feifam Visa Inlägg
        Ok. När jag uppdaterade dashboardet igår så hade jag FIFA 11 inne fast jag startade aldrig spelet. Sen ångrade jag mig uppdateringen tryckte på cancel men fick ändå in den senaste dahsboard. När XBOX startade om så loggade jag i min profil som var kopplat till LIVE samtidigt hade jag FIFA 11 i dvd romet. Direckt efter login på LIVE så ville den uppdatera en gång till så jag gjorde det när jag ändå har den senaste dashboard.

Min fråga är när jag loggade in i min profil så loggade den in LIVE samtidigt hade FIFA 11 skivan inne. Är det kört för mig? Risk för flaggning? Jag startade aldrig spelet.
        Det är alltid en risk att bli flaggad vid varje anslutning till live servrarna... speciellt efter 12xxx dashboardsen...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X